Gå til innhold

Narkotika.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har misstanke om at mon xsamboer bruker narkotika, har ikke besvis men har fått høre det fra andre. Hva skal jeg gjøre med mine misstanker? Kontakte politiet? Hva kommer da politiet til å gjøre? Eller barnevernet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville hørt med bv jeg,si at du har mistanker-og høre hva dem anbefaler deg å gjøre i forhold til det...Et forslag hvertfall:-)

Skrevet

Hadde mine mistanker jeg også å barnefaren bekreftet det. Tok kontakt med advokat å han sendte pappaen et brev om at han fikk samvær under tilsyn de og de dagene. Dette godtok han, å han har nå samvær under tilsyn. I følge han er han helt ferdig med narkotika nå, men jeg jeg stoler ikke helt på han. Så enten så kommer han til å ta dette til retten, å om han gjør det så får jeg jo bare la en dommer bestemme. Eller så kommer han til å fortsette å godta det siden han vet med seg selv at han ikke bør han et barn alene.

Barnevernet kan ikke gjøre noe så lenge det bare gjelder samvær, de griper bare inn dersom det er noe med den som har omsorgen. Var hvertfall det jeg fikk beskjed om.

Barnefar her så ikke datteren sin på 3mnd fra jeg fant ut at han hadde begynt å ruse seg igjen, enda han ble tilbudt samvær under tilsyn. Men etter 3mnd så skjønte han jo at han ikke fikk se datteren sin med mindre han gikk med på dette. Et brev fra en advokat fikk han til å skjønne at jeg menrte alvor.

Håper du finner ut av det. Er ingen gøy situasjon å være i. Har selv ingen beviser utenom rykter+ innrømmelsen fra han. Etter den gikk jeg til advokat. Pappaen klikka fordi jeg hadde da brukt ting imot han når han valgte å være ærlig. Men for meg er det eneste som betyr noe at datteren min er trygg, driter lang marsj i om pappaen blir sur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...