Nr3 fikk en gutt Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Sjøl ska eg i alle fall huske -smokk t bebisen (skal ikke få bruke meg som sutt slik som me nr 1) -penn / papir (kan være kjekt til å skrive ned ting man lure på og ingen e tilgj akk da) -ammeinnlegg -Klær t hjemreise baby og meg -Kansje ei go bok....? -Mobiltlf og lader. Fotoapparat (lader til det) Toalettsaker. (evt bind om man bor langt fra fødested,men man kan jo ta med nån fra føden,da) (hårbørste,tannbørste,sminke, -albueskjell til evt såre brystvorter.(vet ik om føden låner ut slike idag sånn som for syv år siden ;-) Takk førr tips hittil,men eg treng sikkert flere så kom igjen :
Minimo <3 Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 jeg har tatt med litt "proviant" te papsen i tilfelle:p kjeks og sjokolade og saft i favorittsmaken:) tar også med ett kles skift te papsen hvis har får være der med meg!! Ammebh er en god ting:) babyteppe, og "sutteklut"!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 drikke flaske, helsekort, amme bh, amme innlegg, goe store skjorter, tøffler , lypsyl, paracet, pastiller, fotoalbum/baby album.. , goe klær?!!
kfitjar Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Sports-bh til å bruke om natten. Mye mer behagelig å sove i enn en vanlig amme-bh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå