Gå til innhold

Er drit lei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

No er jeg drit lei!! Ser ut til å blir rettsak her i gården. Skal til mekling, men alt no vet vi at vi ikke kommer til enighet. Barnefaren ønsker at barnet skal bo hos han, mener barnet har det best der siden hun har bodd der fra første dag (er snart 10 mnd) og siden hun er vant med sønnen hans, som snart er 17. Samtidig vil han ha meg til å skrive under på at om jeg flytter til Oslo, Bergen el. andre steder så skal saken opp på ny. Så no er det bare å få skaffet seg en advokat. Ikke nekter jeg samvær, og er jeg som har betalt alt som omhandler barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange mødre som har tapt i retten angående foreldreansvaret? Og hvorfor om jeg kan spørre?

Skrevet

Huff så synd at det skal bli en rettssak i tillegg til alt annet som kommer med et samlivsbrudd. Håper alt ordner seg for dere.

Skrevet

Tusen takk for det!! Rettsak var ikke det jeg håpet på, men sånn som det ser ut no er det ingen annen utvei. Barnefaren vil at andre skal avgjøre hvem av oss som skal ha foreldreansvaret. Dette fordi han mener barnet vårt har det best her hun er. Hun er bare 10 mnd, og har ikke klart å knytte seg så godt til stedet el, omgivelsene rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...