Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 F... meg ikke interesert. legger ut temaer som er aktuelle om amming og mat og sykdom og får f... aldri noen respons. ingen som gidder. sorry utbruddet her men har forsøkt å få svar på noen ting andgående sykt barn i noe dager og enda ikke fått svar. ja jeg har snakket med hs og lege. men ville bare ha forsikkringer om at jeg ikke gjorde noe galt er ikke godt å måtte tvinge i ungen noe heller da. men dere ville ikke svare meg.
mamman`te2flottegutter Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan jo ikke svare hvis jeg ikke har noen råd å gi.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Er så enig, jeg har opplevd lignende, spesielt på skravle..har du ikke en av de "kjente" navna får man liten respons,mens de kan spørre "hvor mange ganger har dere prompet i dag" å få 30 svar..forskjell på folk ja
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har ingen erfaringer med sykt barn, så hadde ikke kunnet svart deg uansett, men jeg skjønner frustrasjonen din. Jeg krev et innlegg om misbruk på skravlesida, og fikk ett svar...altså ett svar om et tema som er helt grusomt, og som jeg synes er viktig å ta opp i samfunnsdebatten i stedet for å late som det ikke finnes. Men jeg ser at et innlegg om flatskjerm-TV har 15 svar! Flatskjerm-TV er nok mye viktigere enn å engasjere seg i kampen for strengere straffer for seksualforbrytere, ja! Fikk heller ikke så mye respons da eg fortalte at dattera mi hadde vært innlagt på sykehus i to døgn. Mye viktigere å svare på dem som har fått en gave de ikke er fornøyd med. Men folk er kanskje ikke her for å delta i andres problemer...de er her av fritidsmessige årsaker, og da viser svara det. Men ungen din må ha næring, så du gjør det rette å gi ham eller henne mat/væske.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg bytter litt på hva jeg svarer på jeg. Avhenger av humøret og selvfølgelig om jeg har noe å si... Og det aller aller viktigste, overskriften! Dersom den er uintressant eller ikke sier noenting i det heletatt, så gidder jeg ikke. Den må fange min interesse. Er omtrent som med avisene, man kjøper den med mest intressant forside. Eventuelt kjøper man den man alltid kjøper (jeg er Dagbladet menneske) Sånn er det her også, har Elendig mamma skrevet en tråd går jeg inn og ser, vi kjenner jo hverandre. Men her kommer min sære ting, jeg går heller ikke inn på innlegg som har mange svar, fordi jeg må innrømme at jeg gidder ikke lese alle svarene!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan forstå deg, HI, enig i at folk burde bry seg om viktigere ting enn flatskjerm, kakeoppskrifter, og gaer de ikke liker. Men samtidig er det noe i det siste innlegger sier her - det gjelder å ha en overskrift som trekker folk. "Dere er". Hva sier den? Svært lite.
selfangerkjerringa Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Jeg beklager hvis du føler jeg er en av de som forskjellsbehandler... jeg er ikke inne på nett så mye, men jeg prøver å lese innlegg som interesserer meg og som jeg blir "fenget" av. Går ofte inn på "jeg trenger hjelp"innlegg, men det er ikke så lett å svare når jeg ikke alltid har noe svar å gi. Bedre å la være enn å skrive noe feil, syns jeg... by the way: nå er ikke jeg av de "promp"-tilhengerne heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå