nourateadni Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 har egentlig ingen rutiner jeg og lillemor, men skulle ønske dagene var litt mer forutsigbar.. hvis jeg virkelig går inn for det så tror jeg at vi skal komme inn i et salgs mønster.. men ønsker å høre hvordan andre med 2mnd gamle bebier har det, eller hvordan bebiene var når de var 2mnd.. skriv gjerne hvordan rutiner dere har:)
duppsko Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 min er 2,5 mnd... har ingen rutiner, han sover når han er trøtt, og spiser når han er sulten.. får ikke han inn i noen rutiner enda, men blir deilig når han gjør det )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Har ingen rutiner enda hun er 8 måneder =0). Eneste var hun sov hele natten fra hun var 2 måneder. Ca 21 til ca 10 dagen etter. Det gjør hun fortsatt.
seff Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Ingen direkte rutiner her, vi lar henne regulere selv. Eneste vi ser er "fast" er at hun legger seg rundt 22-23, våkner ca 04, sovner og står opp ca 07 på morgenen....På dagene er det varierende hvor mye hun sover og når hun spiser, slv om jeg ser at det ofte er ca rundt samme klokkeslett.
morella Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Har ei på 11 uker. De siste ukene har vi fått litt mer "orden" på dagene, og det er utrolig deilig. Vi står opp i 10-11 tida og da går det i amming. Går tur i 13-14-tida, og så sover hun ute i vogn en stund. Legger henne i 19-20 tida og da sover hun til 23, hender jeg vekker henne da, fordi jeg legger meg og puppen er full! . På natta har vi 1 eller 2 ammeøkter, gjerne i 4 tida evt. også i 6. tida, litt avhenging av hvor mye hun spiste kl. 4. så er det ny økt ca 8 og så slumrer og ammer vi til 10-11, da vi står opp.... det var et vanlig døgn hos oss! Må nevne at hun ligger mye ved siden av meg i senga, da er det mye enklere å amme... vet noen ikke er tilhengere av det, men det fungerer veldig bra for oss!
tuppen84 Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 gutten min er 11 uker...her har det blitt ganske gode rutiner.. han våkner mellom 8-9 hver morning og får melk...så sover han ca 20-30min en gang før han får mat i11-12 tiden.....så er det ofte tur i 1 tiden og da sover han en lang økt på 3-4 timer...fåt mat når han står opp, ca i 5 tiden og mat igjen i 7-8 tiden...så legger vi han og han sover ofte til 4-5 tiden for mat og mat igjen 8-9....sånn har d vært siden han var 7-8 uker... syns dette er veldig greit...sover bedre og bedre hver natt syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå