Mitche Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Lang historie kort: Pillestopp 10.12, blødning 15.12.. Å idag er det to måneder siden den blødningen....har ennå ikke fått mensen.. Tok en test i for vel 14 dager siden, den var negativ.. murringer, hard mage, stikkninger i magen har jeg hatt den siste måneden.. Hvorfor er det slik? når kan jeg forvente å få mensen? Skal det gå lenge før jeg kontakter lege? _klem_
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei! Tror du skal ta en tur til legen jeg... Noen mister mensen etter pille slutt og vil trenge litt hjelp til å få igang dette... Klem
Mitche Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 var hos legen ca 26.01, men han sa det var helt normalt å ikke få mensen da..sa det kunne gå opptil ett år uten..
Elizabeth-74 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har også hørt at det kan ta lang tid før mensen er tilbake etter at man har gått på piller.
Mitche Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 joda,har hørt det jeg også men lurer på hvor lenge jeg skal gå å vente, før jeg kontakter legen? dessuten, er det mange det har klaffet for også, rett etter pillestopp.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Ville først og fremst testa igjen, jeg! Deretter så er det vel ikke helt uvanlig at det kan gå inntil 6 mnd til mensen kommer igjen etter p-pille slutt. Varierer jo veldig.. Selv ble jeg gravid 2 uker etter pilleslutt.... (for 11 år siden;0)
pcnissen Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har oxo murringer og stikninger i magen...MEN jeg slutte på pillen nå på lørdag..(hadde da tatt 4 første piller på brettet)Kjennes ut som mensen er i farta, men vet ikke.. Skulle gjerne vist årsaken jeg oxo..
Mitche Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2007 jeg vil, jeg vil! skulle ønske det samme skjedde med meg:) klart, ville nok testa igjen jeg også..men siden puppene ikke har vist noen slags antydninger til forandring, så tviler jeg på at det er noe:)
*RosaliTa* Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Hej. Jeg hoppet av å på pillen par-3 ganger. Som 14 dgr i oktober bare. Venta på at tr skulle komme i november, mn den kom jo aldri. tok masse neg tester, til og med til legen. Jeg hadde luftsmerter og vonde stikninger i magen da. Jeg hoppet faktisk over en syklus.. vær tålmodig du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå