ava* Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er kanskje litt teit men.... Hva bruker man denne til? Har sett bilder men vet ikke hva det egentlig er??
BettyBoob Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 er til å putte f.eks biter av frukt oppi så de ikke setter i halsen
selfangerkjerringa Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 det er nok et produkt som får jenter til å føle seg som dårlige mødre om de ikke bruker den. Du putter fruktbiter o.l. i nettet og lar barnet tygge på det. Hvis ikke setter barna maten i halsen.
ava* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Skal de da sutte på dette gjennom nettet lissom???
*toppris* Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 syns den er knall:) lillegutten har brukt den inni mellom fra han var ca 4mnd:) frosne bær inni, godt for gummene når tennene begynner å komme og litt nytt å smake på
ava* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 Ok, det er kanskje no man ikke vet man trenger før man har det?? Har aldri savnet no sånt!!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Den er genial. Jeg skreller eple tar av skallet (kan sikkert ha det på ) putter den oppi den. Så kan tulla tygge og kose seg med den. Hun elsker den =0)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Den ble laget av en pappa i USA som har en sønn han ga en eplebit til. Sønnen satte eplebiten i halsen, fikk den ut men det var like før det gikk galt. Da fant han på denne. Jeg syntes den er genial, anbefalles=0)
Sina73 Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Jeg synes det var bortkastede penger. Den ble klinete og lillegutt kastet den i gulvet. Har brukt den et par ganger før jeg inndro den.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Hi hi =0) Blir litt gris ja, ikke så mye med eple men med banan med mer. Jeg bare bretter opp armene hennes setter på smekke så kan hun holde på =0). En dusj etter har hun mange ganger trengt=0)
selfangerkjerringa Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 hvorfor kan ikke barnet spise banan uten et slikt nett? Den er jo myk... mulig jeg er fjren og potensiell barnemishandlerske altså... men melkemor sitt tips om frosne bær i det nettet var jo veldig godt syns jeg Jenta vår hadde god hjelp ved avkjøling av gommene da tennene kom.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Banan trenger mann ikke putte i den. Men om man fryser den kan det være greit. Den er mest for att ungen ikke skal få biter slik att babyen kan kveles. Eple, banan, fryst frukt med mer er veldig greit. Må tro jeg selger slike men det gjør jeg ikke tulla er bare så gla i sin hi hi =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå