Gå til innhold

Hm, nå får jeg litt klaus her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at det vokser et lite vesen inni meg!! Som skal sparke og la meg kjenne at det er der, som gjør magen større og større... helt tl den nesten sprekker....

Hjælp:-))

øh... gleder meg jo mest da... til å kjenne liv! bare så det er sagt. Men det er liksom ikke noe jeg får gjort noe med. Jeg kan ikke kvitte meg med det som er der inne... Noen som skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ... blir litt sånn alien følelse av det!

Tro om det pluselig skyter en gørrete ting ut av magen min snart!

Min kjære synes det er veldig festlig å nevne visse alien-filmer med jevne mellomrom!

Skrevet

Ja, jeg skjoenner kjempegodt hva du mener! Hadde det slik den foerste tiden selv. Var vanvittig glad for aa vaere gravid, men syntes det var, som du sa, nesten klaustrofobisk aa tenke paa at det vokser et lite 'vesen' inne i meg. Men den foelesen har gitt seg fullstendig naa (syntes fortsatt det er litt rart, selvfoelgelig). Jeg tror det er ganske vanlig aa ha slike tanker og foelelser, men det er vanskelig aa dele de med andre da det er 'forventet' at man bare skal syntes det aa vaere gravid er det mest naturlige i verden. Det ER virkelig det mest naturlige i verden, men det er ogsaa naturlig aa ha all mulig slags tanker og foelelser rundt det:-)

Har du hatt ultraly enda? Det hjalp meg veldig.

Kunne nesten ha skrevet innlegget ditt selv da jeg kjente meg saa godt igjen.

Haaper dette var litt til hjelp, ihvertfall.

Skrevet

jeg hadde ikke sånne klaus-tanker.. men nå som jeg tenker over hvor trangt og tett det er der inne så kjennes det ut som når jeg står i et lite rom (som f eks heis) med masse mennesker i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...