Gå til innhold

Dere som brukte "Dreami bag" til Quinny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gikk dere over til sports delen? Gutten er 5,5 mnd, og beggen begynner å bli veldig liten. Men jeg har ikke så lyst til å bytte helt enda....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi byttet til sportsdelen da mini var 6.5 mnd. Han hadde ikke vokst ut av bagen men jeg hadde lyst til å begynne å bruke voksiposen som vi ikke fikk plass til i bagen. Han sover faktisk bedre voksiposen i sportsdelen. Det blir liksom mere lunt synes jeg.

Skrevet

Jeg lurte litt på det jeg også. Har speedi jeg da, så da kan jeg ikke legge ryggen helt ned. Har foresten kjøpt dunpose og puttet oppi dreamy bagen. Ble skikkelig bra og lunt. Det står at bagen kun er opp til 9 kilo og selv om babyen er bare litt over 4 mnd så veier han det. Men det går vel bra likevel, håper jeg.

Skrevet

Hadde det vært på sommeren, så hadde det gått bra her. Men jeg har skinnpos oppi, og det går akkurat. Det er ikke lenge før den må byttes....

Skrevet

Bytta da han var 5 mnd. Da var han for lang og tung:) Syns det var litt "nederlag" å bytte. Siden dette er min siste(?) baby:) Men artig at babyen kan se litt mer og følge med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...