Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hvor mange behandlinger måtte dere på før symptomene var helt borte?
ava* Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 har også jente m KISS! HVa slags symptomer har din baby og hvor gammel? Vi går også til beh. men lurer på hva slags bedring jeg kan forvente???
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 KISS er en liten skjevhet i nakken eller noe sånt...som kan gi symptomer som: -man får ikke til amming -barnet gulper mye -det har en favorittside når det sover, og blir kanskje litt flat i hodet på ene sida -bruker det ene beinet mer enn det andre, og hofta kan bli litt stiv - våkner på nettene - vil ikke sove -masse skriking Skrev ned de symptomene vesla har...utenom skrikinga, den er gått over. hun er 8 mnd nå...og vi skal til behandling snart. Har hørt om babyer som er blitt helt nye mensker etter bare 1 beh. hos manuellterapeut! Krysser fingrene
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jepp. Oppdaget da han var 4 mnd. Frisk etter 3 behandlinger )
pandabjørn Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Tror gutten min var 3-4 mnd da de oppdaget det og han ble bra etter 3 behandlinger hos fysioterapauten hos HS..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 hvilke symptomer hadde deres? Og bare forsvant alle etter 3 behandlinger? Høres jo fantastisk ut
2nj♥ Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Ja. Vi har en gutt som hadde KISS og han ble bra etter 2 behandlinger hos manuellterapeut.
Fødemaskinen Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Ja, gutten min har kiss. Trodde han skulle bli bra etter 2 behandlinger, men han fikk tilbakefall og har fått enda en behandling. Er fortsatt ikke bra og skal tilbake snart igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå