Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Leste her forleden at det var folk som sa at man kunne blande en hel dagsbeholdning med mme og tilsette malt i alt. Hvor mye mme blander dere og hvor mye malt har dere i? Proposjonene? Hva tror dere er en dagsbeholdning for en 2 måneder gammel gutt?
Harald Ripultfør Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 jeg koker en liter vann, og blander en spisesje med malt (det har jeg gjort siden hun var ca 2 mnd)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Ang.mme så står mengen utenpå pakken.. Jeg bruker selv å lage flasker for ett døgn og setter de i kjøleskapet..varmer flasken og tilsetter 1ts.malt-blander seg mye bedre inn i melken når den er lunken:)
tante grusom master of law Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Ok. Tusen takkk for svar:) Var ikke meningen å være anonym......
rødhette* Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Vi har en dråpe malt i hver flaske vi blander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå