Gå til innhold

Da har jeg vært en liten tur på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så høyt blodtrykk, 170/100 så måtte dra og ta en UL; men alt så bra ut:) Hodet lå langt nede i bekkenet, han var ca 3000 kg nå... Jeg har jo enda en uke igjen til termin. Jeg var middels moden , så hun tøyde meg... jippi... så nå får jeg håpe at det skjer noe iløpet av helgen....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at alt var bra, da.

Jeg som trodde du hadde termin for en uke siden??? Vet ikke hvorfor jeg trodde det da, men jeg var sikker på du hadde termin lenge før meg. (Jeg har også om en uke til)

Jeg vil også føde i helga, men det ser svært dårlig ut for min del, har ikke nedpress en gang:(

Tror aldri ungen vil ut jeg... Vil ikke gå overtid, vil ikke, vil ikke! Spesielt ikke siden jeg får stor unge...

Men jeg skal krysse fingrene for deg at tøyingen hjelper.

Skrevet

Glad ikke jeg skal føde den ungen der.... 3 tonn! wow det slår den polske grundig det...h ehe bare kødder, klarte ikke dy meg på den..

Skrevet

Hei:) ja, vi har termin ganske likt vi....) Ja, håper denne tøyinga hjelper.... Tror ikke du må vente så lenge jeg... har på følesen at det skjer fortere enn du aner....:)

Skrevet

hehe.... :) så bra... ja, det var vel litt i overkant.... det var vel gram det skulle stå...:)

Skrevet

Håper virkelig du har rett...

Skal til legen i morra, så har lurt på å be hun sjekke om jeg er moden, og om hun evnt kunne tøye litt, men liker ikke slike undersøkelser, og pga legeskrekk hos sønnen min har jeg han med på alle undersøkelser for "legetilvenning", og vil vel neppe gå å gjøre noe slikt med en 21 mnd unge tilstede...

Jaja, får kanskje ty til noen kjerringråd i stedet...

Eller krysse fingrene for at det går av seg selv, og suge til meg alt fødestøv som måtte fly rundt på disse sidene...

Men jeg ser i alle fall ganske mørkt på å skulle gå over tiden denne gangen...

Skrevet

Så spennende a! Og bra at alt var bra med dere begge :)Var det vondt når hun tøyde deg?

Jeg vil å føde snart!! :( Men her skjer det absolutt ingenting føler jeg!

Skrevet

Hehe.. måtte le litt da du skrev 3000kg, ja.. ;)

Så spennende da, cec26, at du fikk litt "hjelp".. kanskje det skjer noe snart nå? Er for øvrig enig i at det ikke frister det helt store å gå overtid når man venter en stor bebbis.. Jeg fikk høre på siste ul at snuppa mi, hun er ca 29% over gj.snittet, hun (hva nå enn DET betyr.. jeg vet jo ikke enang hva det "normale" er... hihi..), så jeg håper også at jeg slipper å gå over tida.... (har termin 22.mars, så hun har da enda ei stund å "godgjøre" seg på....) ;-p

Du får holde oss oppdatert, da.. Spennende når man leser om de som det virkelig nærmer seg for.. :)

Skrevet

Nei, det var faktisk ikke vondt i hele tatt.... litt sånn ubehaglig, hun sa hun kjente hodet bevegde seg..... mens jeg kjørte hjem så tenkte jeg på at det må jo være noe drit å ligge med hodet ned så lenge...hehe:) Tenk det deg å ligge sånn i flere uker a.... godt vi ikke husker det.. ..

Jeg tror du må gå noen dager over termin jeg... men føler at du føder iløpet nest uke...:)

Skrevet

Hei Krølle:) hehe... 3000 kg....den var litt drøy den ja.....

Ja, jeg håper denne hjelpen hjelper:) 29% ja, har du fått vite ca vekt da eller? Jeg føler ikke at du får så stor baby jeg.... Får håpe jeg har rett da...:) Jeg skal oppdatere hvis det skjer noe..... *håpe* håpe*

Skrevet

Er sikkert en grunn til at det er glemt ja... hehe

Håper du har rett... :)

Og kjempemasse lykke til til deg!!

Skrevet

cec26: nei, har ikke ftt estimert noe vekt.. glemte selvsagt å spørre.. blir litt tussete når man er på ul... ;-)

Håper forøvrig at du har rett ifht størrelsen, da.. Men skulle nå gjerne ha sett at hun kom litt før tiden, likevel.. ;)

Hehe, ifht det å ligge opp-ned så lenge; tenke seg til så svimmel man må bli..?! *fnis*

Ja, du må holde oss oppdatert.. Dette er så spennende.. :)

Skrevet

3000 g høres jo bra ut det da,sånn passe d liksom :o) Jordmor sa til meg at ungen virket akkurat "på normalen" når hun kjente på magen.Eller de måtte to til,de kunne ikke kjenne hvordan han lå helt !!?? De "trodde" nå at han lå langt nede i bekkenet,kanskje han kommer som en rakett! :o) Håper d skjer noe for deg snart da,lykke til..

Skrevet

ja, 3000 g er bra...:) Man kan jo ikke stole 100% på det da... men ca er helt ok:) Førstemann var 3400..

Virker ikke som du får en stor baby nei, jeg tipper ca 3500...

Hehe... ja, får håpe de kommer en som en rakkett.... det hadde vært flott du.. sist så brukte jeg 40 timer.... puh, ble en stjernekikker og tatt med vaakum til slutt... håper jeg slipper det denne gangen...:)

Lykke til selv.)

Skrevet

Krølle:)

Ja, det er lett å glemme sånt... tenkte ikke på det selv jeg før hun spurte om jeg ville hun skulle sjekke det.... Jeg var mere opptatt av den lille tissefanten jeg så på skjermen jeg...hehe...:)

Jeg tror hun blir ca 4000 g.... men er ikke 100 % sikker da...:)

hehe... ja, mye blod i hodet du...:)

Skrevet

oi! 4 kg?? ehh... auu?? hehe ;-p neida, hun er nok smellvakker uansett..rent o b j e k t i v t sett, selvsagt.. ;) Så får de smertene som kommer bare komme.. satser på at jeg glemmer dem like kjapt.. ;)

æsj.. hadde nesten håpa du skulle si no' sånt som "jaa.. jeg TROR faktisk hun kommer en uke eller to før tida..." ;-p

aargh.. nå fikk jeg en kraftig kynner... hvor ble det av blæra og *pes* lungene mine?? ;)

Skrevet

..æsj.. glemte å spørre deg, cec, hva mente du med at hun "tøyde"? hvis det er ok at jeg spør, altså... Har ikke helt fått dreisen på alle terminologiene her inne enda.... ;)

Skrevet

hehe... 4 kg er vel ikke så ille, egentlig så er det jo dette hodet det kommer ann på... auau.. det er jo det som gjør vondt... gruer meg når jeg begynner å tenke på det....

Hun sjekket først hvor moden jeg var... altså fingerne oppi stasen...:) Var middels moden fikk jeg beskjed om.... Jeg hadde 2 cm åpning... men det er ganske vanlig for 2 gangs fødene da... så tok hun 3 fingere og tøyde i åpning... litt sånn fram og tilbake.... Men har ikke hatt en kynner siden jeg kom hjem så det har vel ikke hatt noen kjempe effekt enda tenker jeg....(

Skrevet

Har termin om en uke jeg også, åååååå, skulle ønske det skjedde noe før den tid. Han hadde en vekt på 3.7 forrige uke...

Lykke til til deg :)

Skrevet

heisann

så spennene at det snart skjer noe hos deg cec26:)

har du komt deg ordentli etter at du var syk?

håper det:)

eg har ikkje termin før 20 mars så eg må vente leeeeeeeeenge før det skjer noe her... (er klar no eg),

men har så mye vondt pga bekkenløsning så samboer har fått fri fra jobben for å vere hjemme med meg og hjelpe meg med det som trengst så ventetida blir heldigvis ikkje så ensom:)

håper du slipper å gå så lenge før du får se og holde nurke ditt i armene... skal sende gode tanker din vei og litt "fødestøv" ;)

lykke til med fødselen og tida som kommer, cec26 og alle dere andre :D

Skrevet

Godt å høre at alt var vell. Du må ha lykke til med fødselen da.

Så lurte jeg på om du ville "se"" på meg om jeg føder til termin og om det blir gutt eller jente.

Meg: 10.09.83

Termin: 18.03.07

Tusen takk på forhånd.

Skrevet

Den kule mage:)

Hei:) ligger en gutt i magen din:) Tror du må gå noen dager over....

Lykke til:)

Skrevet

Hei sunbeamen:)

Joda her er formen bedre... er drit lei da,,, men det er jo alle på denne tiden...hehe...

Det er ikke så lenge til 2o mars da...Vips så er du der... husker jeg satt for en mnd siden og syns det var sååååååå lenge igjen... men det har faktisk gått ganske fort.... Uff, bekkenløsning er noe dritt... får håpe du blir helt bra igjen etter fødsel da.... Godt at du har samboeren din hjemme....:)

Takk for fødestøv... håper det hjelper... enda jeg har på følesen at det enda er en liten stund igjen...;(

.

Skrevet

kordan e da å a så høgt blodtykk føle du deg ikkje veldig uvel da? får du hjertetebank og sånn?

Har du noe følelse på kor lenge eg må vente før eg får se guten min og om det blir en lang eller kort fødsel?

greie du å se sånne ting når det anngår deg sjølv eller er det vanskeligere? har alltid lurt på det:)

Skrevet

Hei cec26 :)

Kan jeg spørre deg om du kan se hvilket kjønn jeg venter 31.mars?

Blir babyen stor? Blir fødselen grei, evt. rask?

Tuuusen takk dersom du kan svare :)

Lykke til med kommende fødsel :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...