Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hva kjøper man i gave til sitt eget barn? Trenger sårt noen forslag for jeg aner ikke hva vi skal kjøpe eventuelt ikke burde kjøpe... Tenker til en jente.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Vi kjøpte ikke noe vi..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Vi kjøpte ingenting... Men til eldste kjøpte jeg sølvbestikk etter dåpen, fordi han ikke fikk det av noen andre. Minsten ble døpt i januar, og han har ikke fått noe...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Er det ikke vanlig at foreldrene kjøper noe...? Er det jeg som har misforstått..
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Vi kjøpte ingenting. Egentlig var intensjonen å tegne medlemskap i obos for babyene, men det ble ved tanken. Hvis du må kjøpe noe, så kjøp noe du kan bruke også. Anbefaller sterkt festsølv kakespade. Den kan du med god samvittighet bruke til jenta er stor nok til å stifte eget hjem.
2nj♥ Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Vi har to gutter da.... men til storebror ga jeg en sølvkopp som mamma først fikk til sin dåp og jeg til min.... graverte inn navn og dato. Tenkte det var litt artig siden første dato da var i 1953. Og pappaen ga en samekniv med gravering på. Gjør nok det samme til lillebror (bare han må få en ny kopp). Tror ikke det er veldig vanlig å gi gave fra foreldrene, for de står jo gjerne for selve dåpen....selskap osv.
adelia*termin 18/10* Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Til jenta kjøpte jeg smykke med en ørliten diamant i
Møøø Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Jentene mine fikk et gullhjerte til dåpen fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå