Gå til innhold

dere med skilte foreldre...

englegutt/2prinsesser+spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det med bordplasseringen? hvor plasserer dere sambo til foreldrene deres? ( eller foreldrene for den saks skyld :)

vi har kommet så langt at vi har funnet ut at vi skal sitte i en E.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal love deg jeg har fundert på dette. Har komt frem til at på min side sitter moren min, moren hans og mannen til moren hans. På brudgommens side sitter faren hans, dama, og så faren min. Det blir jo litt feil at dama til faren hans skal sitte nærmere enn faren min, men det finnes jo ingen perfekt måte å gjøre dette på... Mine foreldre går heldigvis godt isammen, og hadde det vert opp til dem så kunne vi godt hatt standard plassering, men det er verre med hans gjeng, og derfor tror jeg det blir på denne måten!

Skrevet

ja det der er virkelig ikke lett! hos oss er det kun mine foreldre som er skilt!

Skrevet

Hmmm ja da kan dere jo ikke gjøre det sånn som oss heller... Jeg synes du bare burde spør dem hvordan de vil sitte. Kansje blir det ikke noe problem! Lykke til iallefall! ;o)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Steforeldre hadde jeg plassert ute sammen med resten av gjestene. Har vært slik i andre brylluper jeg har vært i og hørt om. Har heldigvis ikke dette problemet selv:-)

Skrevet

andre?

Skrevet

De blir plassert etter våre foredre og besteforeldre.

Ganske enkelt hos oss. For mamma har ingen ny samboer, så min mormor blir sittende ved siden av henne, og pappa har ingen foreldre som lever, så hans samboer blir sittende ved siden av han.

Skrevet

Hmm, nå rotet jeg litt. På min side sitter, pappa, mamma, mormor, og pappa`s samboer.

På sambo`s side sitter, hans far, hans mor og faren`s samboer. De har ingenting mot å sitte ved siden av hverandre.

Skrevet

Da jeg var i bryllup til min kusine for 2 år siden så satt hennes skilte foreldre ved siden av hverandre..

og dems samboer satt blandt de andre gjestene..

selv om man har skilte foreldre så synes jeg det er greiest å ha de ved sin side på en slik stor dag som dette :))

Skrevet

Skal man ikke ha brudgommensmor og brudens far ved siden av hverandre, og omvendt a?

*forvirret*

Skrevet

jeg mener at de som er skilt får tåle å sitte ved siden av hverandre den ene kvelden, det er jo ikke hver dag man gifter seg:)

men veit det ikke er så enkelt i alle tilfeller:)

Skrevet

til anonym

noen har foreldrene ved sin side andre har brudensfar og brudgomensmor ved siden av hverandre..

det var tradisjon før men tror det ikke er så tradisjon lengere

vi kommer til å ha våres foreldre på hver vår siden..

synes det passer best sånn for oss.. :)

Skrevet

For oss er det helt uaktuelt at våre skilte foreldre har hverandre til bords.. Lang historie, men forståelig er vi!

Tenker vi setter opp vår egen bordplassering, ikke den som står i skikk og bruk boka. Det er viktig for oss at alle skal trives. Er ikke noe hyggelig om det er flere som gruer seg til denne dagen..

Skrevet

Eg å ha lurt på koss vi skal gjøre med det... For her e d kun sambos foreldre som e skilt, og kun mor hans som ha funnet ny samboer. Men foreldrene hans har godt kontakt med hverandre... I dåpen inviterete vi ik mora sin samboer, så i bryllupet vet vi ikkje ka så skjer....

Skrevet

Greit at man kan mene skilte foreldre bør sitte sammen på en sånn dag. Men det er faktisk vceldig mange skilte foreldre som har hatt en opprivende skillsmisse. Så hva man velger av plassering blir riktig for de som gifter seg uannsett.:) Viktig at brudeparet koser seg på en sånn dag, ikke beskymrer seg for kranglende foreldre.

Skrevet

Hei

Når vi giftet oss sommeren 2006 så grublet vi oxo litt på dette.

Begge våre foreldre er skilt og har nye partnere , untatt min far som fortsatt er singel.

Heldigvis går alle våre foreldre fint sammen og likeså våre "steforeldre".

Vi ville ikke splitte opp våre foreldre med partnerene sine uansett om de er "steforeldrene " våre.

Alle synes jo det er mest hyggelig å sitte ved siden av sin bedre halvdel en sin ekskone-mann..

Så ved min høyre side satt pappa-mamma og hennes type-broren min og dama osv..

På min manns side satt-mamman hans-typen hennes- faren hans-dama hans-søskenene hans osv...

Dette fungerte kjempe bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...