Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg og "eksen" min har bodd fra hverandre snart 2 år, men bestemt oss for å flytte sammen igjen og rpøve på nytt. Jeg har sagt opp leiligheten min og flytter derfra i slutten av Mars, Når skal jeg si fra til trygdekontoret? jeg får vel OS så lenge jeg fortsatt bor i min leilighet? jeg trenger jo de pengene frem til vi flytter sammen. Har vel rett til det? Man må jo ha oppsigelsestid også. MVH
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Tror faktisk ikke du har krav på Os, når du flytter tilbake til kjæresten din.. og du har sagt opp leiiligheten din.. det tar kke Nav i sine beregninger.. Om du vil slite økonomisk de førrste mnd, må du nok ta med deg kopier av de 3 siste mnd kontoutskrift fra banken, og troppe opp på sosialkontoret:( tror desverre det er det som er prosedyren pr.d.d.. Men er ikke 100% sikker, så gå inn på nav .no å les deg litt fram der.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 hei igjen. Jeg har sagt opp leiligheten min, men flytter ikke ut derfra og til faren før i slutten av april. Var derfor jeg lurte på om jeg skal si fra til nav etter jeg har flyttet eller nå. Jeg bor fortsatt alene med ungen til ut mars. mvh
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 da sier du fra til nav når du akkurat har flyttet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå