(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Noen som har tips til fine lokaler å ha bryllupsfesten i i Stavanger/Jæren området?
rogaland81 Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Vi skal ha Kåsen Klubbhus! Der betaler du 295 per person og da er det inkludert 3 retters middag, dekking, servering, rydding og lokale. Jeg synes iallefall det er veldig greit! ;o)
Mor til 2 prinsesser Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Vi skal ha det på Charlottenlund v Breiavannet. Nydelig lokalet, ikke for stort. Ellers så har du jo de forskjellige hotellene, Gauselgården, nå stod det stilt.... Hvor mange skal dere være og når gifter du deg?
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 det er veninnen min som skal gifte seg, jeg skal være forlover, og de er rundt 80 stk..
SeptMam Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Ja vi og skal Gifte oss i Stavanger men ikke i år me skule med dattra vår dødet i fjor August -06. Så vi har flytta over til Neste år August-08..... Venter barn nr 2......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå