Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Kommer aldri igjennom der jeg!! Jeg søkte om betalingsutsettelse på det terminbeløpet som skulle betales inn i feb. Men har jo aldri fått svar, har sitti å venta å venta på å få mail fra dem for jeg fikk beskje fra de for kort tid siden at alle henvendelser fra de ville komme via mail. Ringte dit nå og fikk beskjed om at jeg sto som nr. 26 i køen. Så skulle jeg prøve meg på den derre automatiske svarern da og se om jeg fikk svar der. Og da fikk jeg beskjed om at de hadde sendt brev til meg i januar, med svar på søknaden. Vel, jeg har ikke fått noe brev. Så når jeg sjekker på minesider på nettet da, så har de feil adresse på meg. Vi flytta for en stund siden, (har jo flytta før også, men denne gangen fikk vi beskjed på posten at vi trengte ikke å melde flytting i folkeregistret fordi det gikk automatisk beskjed dit når vi meldte om adresseendring på posten, jaja, tenke dette var nytt vi da..) Men nå skjønne jeg jo at det ikke har skjedd. Off, blir så oppgitt når jeg må sitte timesvis i tlf. for å få et lite svar. Og har jo andre ting å gjøre idag liksom. Lånekassen er bare åpen 3 timer hver dag, og det er nok kø da, hele tiden... hmf! Beklager, måtte bare få ut litt!! Jeg er ferdig å studere, men det har vært like vanskelig å komme gjennom til de så lenge jeg har studert, det er jo 6 år da. Synes det er på tide at systemet der blir bedre!! Sorry, bare litt irritert nå!!
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hehe... heldigvis er det lenge siden jeg har trengt ringe dem - men om jeg ikke husker feil er det for korte telefontider, lange køer, enorm ventetid - og den telefontida de har er jo midt i arbeidstida. Er ikke alle som har tid til å sitte 30min på vent når man er på jobb heller. ...og når jeg endelig kom gjennom fikk jeg ikke stort klarere svar enn det man kan lese seg til på internett c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå