Gå til innhold

Når HAN ikke vil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei, og nå har vi ikke hatt sex på mange, mange uker. Han sier at han ikke klarer med ungen inni der, at det er nesten som om hun ser på... Jeg forstår det ikke helt, men respekterer det selvfølgelig.

Min sexlyst er også nedsatt under graviditeten, så det er ikke det som er det store problemet... Mere det at jeg trenger nærheten og bekreftelsen på at han tenner på meg. Blir jo liksom bare større og større her, så det er en litt dårlig kombinasjon for selvfølelsen...

Er det bare vi som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, nei dette er veldig vanlig, saa ikke bli fortvilet.

Min mann fikk plutselig sperre i ca uke 28, da var det slutt paa alt .. men etter litt saa snakket vi om dette og det gikk bedre.

Jeg skjönner godt at du har behov for naerhet og "varme", det samme tenker jeg paa ogsaa naa!

Men snakk om dette, be han kanskje om aa ta paa kroppen din paa en annen maate enn om dere skulle ha sex, f.eks en liten masasje etc

Jeg har termin om 2 uker og föler egentlig ikke noe behov for sex lenger, eller det aa ha orgasme, jeg faar saa sterke kynnere av dette (veldig normalt).

Saa jeg föler heller for annen form for naerhet, en liten masaje, at han tar paa meg paa en annen maate, barberer leggene mine, eller underlivet, eller törker beina mine etter dusjing, om jeg ikke klarer det (magen er i veien og det blir saa tungt og saa vondt), det er mye man kan gjöre bare man tör aa snakke om det!

Lykke til :)

Skrevet

Var som om jeg skulle beskrevet det selv!!! Er i akkurat samme situasjon, men er i uke 30 nå. Gjør ikke saken bedre at det er så lite fine gravide-klær å få kjøpt... Tråkker rundt i de samme kjedelige klærne,og føler med ikke mye sexy..

Skrevet

Ahh tell me about it !!!!

Jeg gleder meg rett og slett til aa faa ta paa meg de "gamle" toppene og blusene mine. Det skal bli saa deilig ..

Buksene .. tja, det vil vel ta noen uker til hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

ååh blir GAL av dette! VIL ha SEX!!!!!! kos og nærhet, komplimenter og ja hva som helst så lenge det er sexuelt rettet.. men får ikke en dritt her i huset.

***løper å innvesterer i x antall dilldoer så snart jeg har mer penger på kontoen!*** om det ikke siller selvfølelsen stiller det vel iallefall et annet behov.. ;)

Skrevet

Så bra å lese at det gjelder flere! Jeg er på nippet til å tro at forholdet vårt er på vei i vasken, da vi ikke har hatt sex på 3 uker. (er 31 uker på vei) Og jeg har ikke vært den som har holdt igjen. Sist gang var vi bare halvveis før han trakk seg ut og sa han kom til å tenke på han som lå mellom oss.. (DET er turn-off i seg selv, så da var det like greit å avslutte)

Jeg har noe nedsatt sexlyst - men ikke i nærheten av å kun ha behov annen hver uke.. Klarer liksom ikke å skjønne at han ikke har lyst på.

Redd for at vi ikke skal komme tilbake til normalen igjen, men det gjør vi nok sikkert. I mellomtiden får jeg bare gå rundt å dra meg i håret og være frustrert..

Skrevet

Det er tydeligvis et veldig vanlig problem. Jeg er snart 18 uker og vi har sex en gang i uken i snitt, kanskje to. Det har alltid vært et problem at jeg ønsker mer enn ham, men nå er det verre enn noen gang. Nå er sexen når vi først har den ikke noe tess. Det er bra i starten, men etter 2 min kommer jo han da det er så lenge siden sist...... ja så klart skjer jo det. Han sier det hver gang, og det samme skjer også. Trenger også mer enn noen sinne komlimenter og det at han får meg til å føle meg atraktiv og sexy.

Det må bare se å ordne seg!! Hehe:-)

Skrevet

Vanlig situasjon ja.. men FY F*** hvor irriterende.. Har i dag gått med sinnsyke kynnere i flere timer.. håpet på å få meg noe i kveld,var stort!! Men hva skjer? Joda gubben gjør hva han kan for å slippe,og det ender opp med at jeg går ut av rommet.. Kommer inn igjen litt senere,og da kunne vi gjøre det.. men han holdt på i noen minutter,så kom bomben " jeg ronka tidligere i dag,så jeg kommer ikke til å klare å komme,sorry pus" så snudde han ryggen til å sovna!! Slå den dere!

Her var jeg kun ute etter spermen,ikke sexn i seg selv,så skjer dette.. KULT!! NOT!!!!!!!!!!!!!!!!

Faens mannfolk!!

har 3 uker igjen...

Skrevet

ahh! godt å høre at det ikke er bare her i huset!!! sex 2-3 ganger i mnd.. lenge siden jeg har tilferdstillt meg selv så ofte som nå... hjelper ikke på selvtillitten heller... føler meg ikke sååå sexy med stor mage heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...