dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 .... bare litt slitsomt! .... men han er best av alle likeve........
Karomamma Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Ha ha ha, velkommen i klubben! Du er hjertelig velkommen til sykehuset hjemme i Karoland. Da skulle du fått møte en ordknapp mann, da...
Tiggywinkle Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Har en av den sorten jeg også, men han påstår at det er fordi hanaldri kommer til.... Særlig:-) Men, men, det er vel ulikhetene som gjør at vi har det så bra... Mars og venus, vet du..
Urtete Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 HOHOHOHOHOHOOHOHOHHOHOOOOOOOOO! Velkommen til virkelighetens verden, småen! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Og du..... det er en UNDERdrivelse å kalle det "litt slitsomt". Vet du hva det er? Det er FORB#%"# irriterende - det er DET det er! ;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 okei da :-) jeg blir !¤&%¤/Y%#&(#&(%¤(&%¤#¤!"#¤!#"¤%#"%#%#!¤ sint, faktisk.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Hehehe..........jeg bor sammen med en som er tvert om jeg (vel og merke etter noen prøveprosjekt;-) Når vi ser film for eksempel, så prater han så mye at jeg spør: Er det ok for deg at jeg SER film mens du prater? Da blir det gjerne stille. Men jeg husker, en svunnen tid, da jeg også bodde sammen med en som ikke sa stort.............boooooooooooooooooring;-)) Det er tross alt lettere å be en fyr om å "holde kjeft", enn å trekke ham igang for å prate........;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ her bor det tre skravlekaspar og en tenkefyr - det burde jo være nok, men han åååååååååååååååååååååå "#¤&%/#%/&%(/#&/#%&"%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karomamma Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Hi hi, jeg merker jeg blir hissig bare jeg leser om det... Min kjære er heldigvis ikke så stum til vanlig, men når han er syyyyyyk altså.... Fy fabian, som Pippi sier. Staaaaaakar, ingen som har det verre i hele verden. Yeah right
TORO-husmor Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Han skravler ikke så veldig mye han karen min heller. Men jeg kan være sikker på at han har noe på hjertet hvis jeg skal gjøre noe som krever litt konsentrasjon. Legge opp masker til strikking, f.eks. Slår ikke feil... Snedig :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2007 he he he he..... det er jaggu bra det ikke er et unikt tilfelle....... klatten.... du fikk skatten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå