Gå til innhold

September: I går var en bra dag for en mor! Masse utvikling!


Mamman til Eline & Fredrik

Anbefalte innlegg

På mandag dro hun seg fremover for første gang! Og i går fikk hun litt mer dreisen på det:) (Jeg mener selvfølgelig ikke at hun kommer seg fort frem) Og hun har blitt veldig målrettet når hun ligger på magen og snur seg til sidene (fortsatt på magen) for å få tak i lekene. Er jo nesten blitt nobil. Jeg lar henne ikke ligge alene midt på senga lenger for å si det sånn! Er jo litt annet underlag der enn på gulvet, men hun snudde seg fra rygg til mage og mage til rygg i går og var helt på kanten. (Hun har kunnet begge deler en stund, men i går var første gangen hun gjorde begge etterhverandre på den måten) Og så var rompa oppe! Og så snudde hun seg fra rygg til mage i søvne og var nok litt skremt da hun våkna... Hadde en del runder opp i natt for å snu henne og putte inn smokken osv. Og i dag morgens: Da lå hun opp ned i senga gitt... Så her skjedde alt på en gang! Ville bare dele min fantastiske dag som mamma! Det er sånne dager man bare er så utolig glad for at man har fått lille gullet sitt!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes helt fantastisk ut ja! Blir nesten rørt på dine vegne :-)

 

Her i huset har gullejenta ingen hast med å bevege seg noe som helst sted. Men skravla går i hundre dagen lang.... En liten politikerspire kanskje??

Men det skal sies at hun kan sitte nesten alene, og det er jo litt stas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tør ikke å la min ligge alene jeg heller, rulla inn i ovnen her en dag, til ryg og videre til mage igjen. men da satt jeg heldigvis å så på. kommer ikke så fort fremover ennå, men rygger rundt over hele gulvet...hehe... litt stolt da, men glad han er vant til lekegrind..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...