Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Syns alle gifter seg på sommeren, og det er jo stort sett kosligst, men nå leste jeg akuratt inne på www.vinterparken.no at man kan gifte seg i Iskatedralen der. Syns det hørtes kjempeflott ut. Har aldri vært der. Tror det er ganske nytt.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Så på det. Vurderte også ishotellet i Jukkasjârvi, utenfor Kiruna. Evt i katedralen på Nordkapp, for noe litt mer spesielt. Men nå er ikke det aktuelt for oss lengre, siden vi skal ha det i september. www.icehotel.com
Dolla&Heidi&spire Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har også vurdert hunderfossen. Ser kjempeflott ut!!! Men koster litt nå man skal ha alt sammen, så har ikke bestemt meg ennå...
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 VInterparken er kjempeflott. Jeg var der på åpningsdagen 6. januar 2007 (tror det var da). Iskatedralen var ikke bygget enda da, men den stemningen som var ellers i parken var helt fantastisk. Jeg skal selv gifte meg på Hunderfossen i august, men da ha vielse i Øyer kirke, og festen i Trollsalen i Hunderfossen familiepark! Tror det gir en fantastisk ramme rundt dagen. Gleder oss veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå