mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Leser om boller her og da slo det meg at.....-er ikke det i februar da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hørte at det var samme helg som morsdagshelgen i år, og det var jo sist helg:-) Hele byen flommet over av fastelavnsris forrige uke ihvertfall!
Gummelillan Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Fastelavn markeres 7 søndager før påskesøndag. Tror det skulle tilsi at det er nå til helgen, dvs. 18. februar. Så her er det bare å kaste seg ut i bollebakingen ;-) Etter skikken skal man spise 9 ganger mer enn man pleier på fastelavn.. Høres veldig greit ut!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 På skravle sier de opplyste at det er til søndag... så det så. Da stoler jeg på de, også får jeg masse boller til helgen. I helgen hadde vi bursdag for Knerten og da var det bare kaker. Kan ikke ikke gå glipp av dager som "tvinger" en til å spise godsaker...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 9 ganger mer.... klarer jeg det da? Har vel spist sånn ca. 7 ganger mer enn jeg pleier mens jeg har ammet.... og det er ikke lett å venne seg av med det, skal jeg si deg.
Gummelillan Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Høres veeeldig kjent ut du ;-) Tror du det er mulig å få antabus operert inn...? Begynner på jobb om 3 uker og er styggt redd for at garderoben på utvides - de gamle draktene ser ut som de er hengt feil inn i skapet mitt! Noen som mangler noen små drakter og har fått mine inn i skapet sitt???
Urtete Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har også masse små klær i skapet mitt.... Skjønner ikke at det er JEG som har brukt dem.... Det er heller ikke så lenge siden de var i bruk, det er egentlig helt uforståelig!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå