Gå til innhold

Hvor har det blitt av Solstorm, Poos og Awholenewworld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at disse var veldig aktive på første trimester, men kan ikke huske å ha "sett" noen av dem her på lenge nå.. Er det noen som vet om alt er bra med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er her!!! :-) Det er koselig å bli husket på. Jeg er ikke flink til å skrive innlegg, men jeg leser mye av det som står her inne på BIM.

Hvordan går det med deg, hvor langt er du på vei?

Vi var på ordinær UL på tirsdag, og det viser seg at vi venter en liten gutt. Alt står bra til med den lille og vi er veldig stolte. Vi klarte ikke å dy oss, men måtte kjøpe litt babytøy... :-)

Når det gjelder Poos vet jeg ikke hva som skjer med henne, men AWholenewWorld hadde desverre en MA for noen uker tilbake og er ikke aktiv på BIM for øyeblikket. :-( Vi får håpe hun kommer veldig snart tilbake!

Det er godt å vite at alt står bra til, og at vi har kommet et stykke inn i 2 trimester. Jeg hadde opprinnelig termin 13 juli, men etter UL ble den forskjøvet 3 dager frem og ny termindato blir 16 juli. Vi gleder oss masse til å hilse på den lille, og navnet er (nesten) bestemt! :-)

Det var en liten oppdatering fra meg, jeg blir kanskje mer aktiv fremover nå som jeg vet at alt er bra etter UL.

Skrevet

Awholenewworld har jeg sett inne på mistet, gravid på ny-siden...

Skrevet

Så synd med Awholenewworld, hun hadde vel mistet tidligere også, hvis jeg husker riktig. Får håpe det går bra denne gangen da.

Men det er jo godt å høre fra de som det har gått fint med iallefall.

Jeg er 17+4 nå, har foreløbig termin 22. juli. Skal på UL på mandag, vi både gleder og gruer oss til det. Ellers er formen fin, ikke vært noe særlig dårlig eller noe.

Har ikke vært av de mest aktive selv her inne, men jeg er stort sett innom hver dag og kikker og leser litt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...