Gå til innhold

slimpropp eller sopp? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har soppinfeksjon og har gått på canesten vaginalkrem snart en uke. de siste dagene har det kommet ganske mye slim ut, igår ligna det på snørr.. var blankt og gult.

er dette slimproppen som går eller har det noe med at soppen forsvinner og gjøre?

jeg er i uke 36.

(kan jeg bruke canesten selvom slimproppen har gått?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på det samme.. brukte canesten vagitore sist uke.. nå har utfloden forandret seg og er mer slimet og gulaktig.. er ikke den grøtaktige lenger.. hmm.. noen?

• 3 år senere...
Skrevet

akkurat dette jeg lurer på nå og ,håper noen kan svare.. lurer på om d er soppen som forsvinner eller om det kan vere slimproppen??? har vert tykk slimete gul/(grønn),lyserosa slim klumper.. i går og i dag .. brukte vaginal-pillen ..

håper noen kan svare =)

Skrevet

Heisann :)

Særlig hos andre/flergangs så kommer slimproppen i mange dela som utflod og minne om tjukkt snørr med gul/grønnlig farge ;) Så dåkker ska ikke se bort ifra at d e slimproppen som løsne litt etter litt :) Men sikkert vanskelig å vite om man plages med sopp.

Sist gang gikk slimproppen på mårran og kom ut i en svæææær klysa og rian starta med engang etterpå ;) Nu har dn gådd litt og litt siste ukan ;) Men har jo ikke så mye å si da, man kan gå lenge uten slimpropp uten å føde.

Lykke til allesammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...