Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da pappan kom for å hente henne i barnehagen på tirsdag, hadde hun hovnet opp under øyet og var blå og rød. Det var en annen unge som hadde bitt henne. Personalet beklaget det og sa de ikke hadde tjans til å forhindre det. Nei det er klart. Men ikke noe moro lell. Huff:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er også blitt bitt i barnehagen. Han var rød, hoven og blå på skulderen. Ikke kjekt nei!

Skrevet

Velkommen i klubben... Ikke pent med tannemerker på kinnet nei, må gjøre vondt også... Grurr meg bare til det er min søte lille gutt som biter noen...

Skrevet

Huff ja, det skjer så fort. Hadde en slik episode med et av dagbarna mine som bet den andre i kinnet så det ble et skikkelig stygt blåmerke hvor det faktisk piplet ut blod. Da det skjedde, satt jeg på gulvet med de fordi jeg var obs på problemet, men det skjedde selvfølgelig når jeg satt en drøy meter unna med ryggen til. Vips var det gjort. Moro var det ikke nei, og jeg er glad for at foreldrene kjenner meg godt fra før slik at de vet at jeg passer på så godt som mulig.

Det verste er at jeg tenkte "Huff for en umulig unge, h*n biter jo hele tiden, skikkelig pes å passe på"..............................

Og nå er det min unge som biter!!! Grabber tak i andres hender og biter alt han kan hvis han blir frustrert. Må bare trøste seg med at sånn er det bare.

Skrevet

Åhhh jeg blir så trist! Gutten min på 15 mnd blir klort og bitt i bhg hver uke! Ihvertfall klort. Synes det er ordentlig frustrerende, men vet jo hvor fort det skjer og at man ikke kan skylde på de ansatte. Buhu!

Skrevet

Jenta mi har også blitt bitt i barnehagen. De har en liten gutt på avdelingen hennes som biter mye. De ansatte har selvsagt ikke sagt hvem det er, men jeg har sett ham i aksjon selv.

Det er noe de jobber med, men det er klart at det ikke er noe hyggelig at ungen din blir bitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...