Gå til innhold

Jeg gikk 10000 skritt i går.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å bruke skritteller.

Det er 1500 skritt tur/retur barnehagen. I går var det masse løssnø og jeg trillet vogna med lillebror i 45 graders vinkel. Dobler derfor antall skritt fordi det var så tungt.

På hjemturen sprang storebror fram og tilbake med mamma etter i tillegg til å dra han på akebrett store deler av veien, legger derfor til 1500 skritt for det slitet.

Med både levering og henting ble det 9000 skritt.

De siste 1000 ble brukt til å gå rundt i huset og prøve å huske på hva det egentlig var jeg gikk opp/ned for å lete etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10000 skritt blir vel regna som en ganske så aktiv dag...?

Må få kjøpt meg en sånn en. Er du fornøyd med din?

Skrevet

10 000 skritt er det en regner med en skal kunne gå i løpet av en normal dag!! Men synes sjølv det er vanskelig å komme opp i 10 000, hvis eg ikkje bevist er ute og går på tur. så langt i dag ca 1500 skritt, so no får eg kle på meg å komme ut.

Skrevet

Bra jobba;) Stå på!

Skrevet

Dersom man ikke har en jobb hvor man går mye, kommer man ikke opp i 10 000 skritt uten å gå en tur i løpet av dagen.

Skrevet

oj d er nå masse d da:) flink du:)

Hvor mye koster d for en sånn skrittteller?og hvor har du kjøpt den?fornøyd?=)=)

Skrevet

Bra!!!

Jeg bikka også 10000 i går! Og det er slett ikke hver dag det skjer.....

Skrevet

Det blir ihvertfall ikkje mange skritt av å gå inne i huset, sjølv om eg spring opp og ned trappene heile dagen!!

Skrevet

Jeg var ikke så flink,

jeg skrev nok litt klønete men skrittene utover 1500x2 var kreativ bokføring og en god posjon frustrasjon. Må visst trene litt mer på ironi før jeg beveger meg ut blandt folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...