Gå til innhold

Går puppene ned til normal størrelse etter hvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er nå straks 6 måneder og får 4 måltider fast føde om dagen + morsmelk når hun vil ha. Jeg antar jeg ammer ca 5-6 ganger i døgnet inkludert nattamming, men om natta spiser hun ganske lite. Hadde egentlig trodd at puppene ville krympe og bli lettere når melkeproduksjonen gikk ned, men foreløpig virker det altså ikke som om dette er tilfellet. Jeg har så lyst til å bruke det fine undertøyet mitt igjen. Har kjøpt en drøss med eksklusive saker oppgjennom tidene (hatt litt dilla). Må jeg ta høyde for at jeg aldri kan bruke noe annet en amme-bh størrelse Dagros igjen så lenge jeg lever? I så fall finner dere snart en drøss med fint undertøy på finn.no. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, la oss si 5 amminger i døgnet. 1 om morgen, 1 midt på dagen, 1 på kvelden og to små nattamminger.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at de går ned til normal størrelse etterhvert:)) For mitt vedkommende kunne jeg godt ha ammet til småen var 10 (år) bare for å få beholde puppene.Så fort jeg slutter forsvinner de igjen.....og det vet jeg av erfaring:))

Skrevet

Vet ikke...

Men mine er MINDRE nå etter amming, enn før graviditet :(

Så jeg håper i grunn de går oppigjen til normal størrelse!

Skrevet

Tror nok du nesten må slutte med ammingen før de normalisere seg helt, men når babyen nærmer seg året vil brystet ha litt mer av sin normale størrelse. Har ammet en av guttene mine til han var ca 15 måneder, og puppene var ganske "normale" igjen da han året, men det kom vel av at det bare var litt kos om kvelden.

Skrevet

Når man slutter med amming vil melkekjertlene "krympe" tilbake til den størrelsen som er vanlig når de ikke er i bruk. Så de blir nok mindre igjen og gjerne mindre enn de var tidligere også, så det er ikke sikkert du kan bruke dine gamle bh-er likevel...

Gledesdreper? Hi-hi, skal følge med på finn..

Skrevet

Ja, jo, man må tilbake i totalvekten også da!

Skrevet

Det toget har passert! Er i gang med fetekur. Sarah Bernhard hver dag. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...