Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 vi var i hs igår.sønnen vår hadde kontroll hos lege og vaksine hos helsesøster. han var uten klær ca en time. undersøkelse tok litt lang tid og han skulle få vaskine .jeg synes det var litt kladt der inne for en liten baby på 11 uker til å være naken i en time da. jeg klarte ikke sove i natt jeg .jeg er redd han blir syk da.han var litt tett i nesa inatt . jeg lurer på er det greit at babyen være uten klær i en time?
AttpåklattNummer4:) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Enig med deg:) Pleier å ta med et teppe sånn at jeg kan tulle ham inn i det mens vi venter. Hvis du har glemt teppe får du ignorere alle og kle på ham. Det er en ærlig sak å si at du synes det er for kjølig for småen.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 På helsestasjon her er det omvendt. Er altfor varmt,hvertfall for de litt større babyene. Var der med gutten min i går for å veie og måle,han skreik fra vi kom til vi gikk for han ble så innmari varm der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå