Shake those eggs 11pp Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Visste jo at den kom til å bli det....men jeg måtte liksom prøve alikevel. Da er det bare å vente på tanta som skal komme på lørdag. Neste pp skal jeg bruke el-tester. Begynner å bli lei av å ikke vite om jeg har el eller ikke... Håper dere andre som har IKM LØrdag er heldigere enn meg ) Lykke til!
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Æsj da:( Jeg har også ikm på lørdag. Har kjøpt test, men ikke tatt den enda. Er ikke så optimistisk men kommer til å teste i morgen eller lørdag siden jeg er invitert på fest. Bare sånn for sikkerhetsskyld. Lykke til i neste pp da! Har forresten også tenkt å kjøpe el-test neste måned sånn at vi ikke skyter helt i blinde.
Elizabeth-74 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Er det noen som har teste positiv før ikm? Jeg tror jeg har ikm i morgen eller i løpet av helgen. Testet i dag, men negativ. Forrige søndag hadde jeg litt blødninger. Men tenkte at det kanskje var festeblødninger.
aite Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Når det testes før IKM er det jo ikke uvanlig at testen blir negativ, selv om dere kanskje er gravid. Prøv å ta en ny test i hælga eller på mandag (hvis tanta ikke er kommet da).
Shake those eggs 11pp Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Takk for det ) Joa, det kan jo hende...men jeg kjenner det på meg så jeg tror nok den kommer.. Men men.. får satse friskt neste pp. Med El tester ) Enig med deg gjertrud maria, det er litt kjett å skyte i blinde hele tiden.. Håper dere andre hellet med dere da ) ) klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå