Gå til innhold

Da har jeg testet og den var selvfølgelig negativ.....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste jo at den kom til å bli det....men jeg måtte liksom prøve alikevel.

Da er det bare å vente på tanta som skal komme på lørdag.

Neste pp skal jeg bruke el-tester. Begynner å bli lei av å ikke vite om jeg har el eller ikke...

Håper dere andre som har IKM LØrdag er heldigere enn meg :o)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da:( Jeg har også ikm på lørdag. Har kjøpt test, men ikke tatt den enda. Er ikke så optimistisk men kommer til å teste i morgen eller lørdag siden jeg er invitert på fest. Bare sånn for sikkerhetsskyld. Lykke til i neste pp da! Har forresten også tenkt å kjøpe el-test neste måned sånn at vi ikke skyter helt i blinde.

Skrevet

Er det noen som har teste positiv før ikm? Jeg tror jeg har ikm i morgen eller i løpet av helgen. Testet i dag, men negativ. Forrige søndag hadde jeg litt blødninger. Men tenkte at det kanskje var festeblødninger.

Skrevet

Når det testes før IKM er det jo ikke uvanlig at testen blir negativ, selv om dere kanskje er gravid. Prøv å ta en ny test i hælga eller på mandag (hvis tanta ikke er kommet da).

Skrevet

Takk for det :o)

Joa, det kan jo hende...men jeg kjenner det på meg så jeg tror nok den kommer.. Men men.. får satse friskt neste pp. Med El tester :o) Enig med deg gjertrud maria, det er litt kjett å skyte i blinde hele tiden..

Håper dere andre hellet med dere da :o) :o)

klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...