Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Skjønner ikke hvordan han kunne gjøre dette mot meg!!!! De siste par dagene har gått som en døs, jeg gjør alt på autopilot med mini og har kun fått i meg en hold-it og 4 sjokoringer, blir fysisk dårlig av tanken på mat... Drar til foreldrene mine i dag, greier ikke dette uten noe avlastning, jeg savner han sånn, vil bare ha han tilbake igjen!!! Åhh, hvorfor må livet være så forbanna jævlig?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Først og fremst: Få ut frustrasjonen din! Om det ikke hjelper så mye å skrive det inn her, så ring en venninne som vet hvordan du har det! Det er lov å klage og syte når man har det slik, men se til å få det ut før det spiser deg opp innvendig!
BettyBoob Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Prøv å ikke fokuser på alt det positive ved ham (vet det er vanskelig), men dra frem alt du kan tenkte deg av negative sider ved eksen din (og jo, han har nok noen hvis du tenker etter) Det driver jeg med om dagen....
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har snakket med siden han gjorde det slutt tirsdags-kvelden... så fort jeg er alene knekker jeg helt sammen og vil bare grine ÅHHH!!! Jeg vil at han skal holde rundt meg!!!
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Han har jo noen negative sider også, men ingen er som er så ille at jeg ikke kan leve med de jeg føler jo akkurat det samme for han selv om han ikke vil være sammen med meg lenger... Alt er så vanskelig! Skal ha barnevelsignelse 4. mars og det blir en trist dag for min del når han ikke er der... uff...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 hei. har dere fått snakket sikkelig ut hvis ikke prøv og få det til.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 Har fått snakket ut til dels, er ikke noe mer og snakke om. Jeg har fått vite grunnen, at han ikke vil det men er ikke til å unngå. Fått vite at det ikke er noe håp og at han ikke har funnet noen andre... Drar nå om en time nordover i 12 dager, må komme meg litt vekk og få litt hjelp med mini... Tusen takk for svar alle sammen
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 huff vet åssen du har det. jeg tenker på fordeler ved å bo uten han og har ikke før fått opp motet så detter jeg i do igjen. han mener at eg ikke er den rette, han vil ha en annen partner,,,nå går jeg rundt å ser på jenter og tenker "er det en sånn jente han vil ha?" orker ikke tanken på han i armene til en annen.....så på en måte har eg blitt forlatt pga en annen, men at han ikke har møtt henne enda? sorry ikke mye trøst her, men..... ønsker deg lykke til hos foreldrene dine, da får du tid til deg selv og du har folk rundt deg. det er vel bedre at det blir slutt før de møter en annen er det ikke? STOR KLEM
3 blå Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Har bare lyst å gi dere en klem, alle som har opplevd dette... *KLEM*
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2007 Takk for god klem Til anonym over her, er jo bedre før de finner en ny en, men på en måte skulle jeg ønske han hadde vært utro. Da hadde jeg mistet følelsene mine fort som fy og vært veldig klar på at han da ikke fortjente meg. Er jo verre når de ikke gjør noe galt, bare ikke vil være sammen med deg... Klemmer tillbake!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 huff stakkar deg lille venn - skjønner godt det er tungt... tiden leger heldigvis alle sår, selvom det virker mørkt nå..... ville egentlig bare gi en stoooor trøstekos!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå