Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på 9 måneder har vært heilt rabiat ikveld, jeg ble så sint så sint for hun ikke ville sove. Løfta henne endel røffere opp av senga en jeg bruker å la henne på gulvet å satt meg foran pcen mens hun lekte. La henne igjenn men hun vill ikke sove. Bare hyler og skriker, så jeg går inn og er såå frustrert og tar tak i henne og sier til henne med skikkelig sintstemme at nå må det bli stilt her din lille dritt! Men nei! Så jeg tar henne opp igjenn å legger ei pute under hver side av madrassen hennes så hun ikke kan snu seg på magen, for det virka som det var da hun begynte å hyle. 10 minutter etter jeg la henne nå sovna hun av... Men nå kommer den dårlige samvittigheten sniiikende fordi jeg var så sinna å tok hardt i henne og kalte henne stygt navn :(:(:( Er jeg er skrekkelig mamma nå? Føler mæg orntli fæl. Vil være anonym nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, du er ingen skrekkelig mor...

selv er jeg veldig frustrert...

vi er bare mennesker, ikek perfekte..og man vet selv at man ikek mener ordene man sier til dem...og det er ikke mishandling det du gjorde der heller...men dårlig samvittighet har jeg også..nå sto jeg opp for jeg orka ikek mer av grininga hennes (hun får tenner)..jeg kan ikek gjøre mer for henne, så måtte bare gå...*trenger en boxepose og et par hansker*

Skrevet

Er ingen dårlig mor av den grunn.

Jentungen her har fått så øra har flagret et par tre ganger hun også.

Ene gangen ble hun livredd (andre gangen hun fikk kjeft i sitt liv) så hun bare peip etterpå. Da hadde jeg det grusomt, men så tok det noen minutter så var hun blid som ei sol igjen?! Gulljenta mi:)

Jeg har i tillegg hatt fødselsdep, så jeg er nok i såfall en dårligere mor;) Hehe...

Tenk hvor sint du blir den dagen de finner det for godt feks tømme hele kartongen med melk i sofaen? Eller ha saft oppi de beste støvlettene dine? Hihi, jeg gjorde nemlig begge deler som liten, og ikke nok med det, jeg lærte det bort til lillebror når han var stor nok også! Hahaha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...