Mayla;) Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hvor vanlig er det å be "alle sammen"? Vi hadde i utgangspunktet tenkt å kun invitere søsken, besteforeldre og oldreforeldre + faddere men ble plutselig veldig usikker!
Enitsirk79 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Vi kommer til å invitere alle i familien. Men dette blir et engangstilfelle (bortsett fra om vi gifter oss da) og det blir IKKE slik i barnas bursdager.
guttebebis 08.11 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Vi ba kun våre søsken og deres barn, foreldra våres og fadderne. Har stor familie, så bare det blei 31. Er jo ikke noe bryllup heller, så kan jo ikke be alle.. Kanskje jeg hadde bedt de hvis vi var en liten familie. Trur de fleste dropper tantene og onklene sine, nå er det jo minste mann sine nærmeste og ikke våre. Men er ikke lett det der, vil jo ikke ha noen sure miner!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Vi ba/ber ikke våre tanter og onkler. Hadde kanskje gjort det hvis vi ikke ble så mange uansett. Stor familie!! Vi hadde babyens besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler, søskenbarn (også ste- som bor i nærheten og vi har mye kontakt med) og faddere.. Det ble rundt 30 stk..
Morango 29.05.2007 Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 på min invitasjonsliste står det kun ET par som er tante og onkel, vel vi har vel "kontakt" med alle tanter og onkler av oss-men det paret vi ønsker å invitere har vi en tett relasjon til. De er nærmest som ekstra/reserveforeldre og føles mer riktige i forhold til resten av tantene og onklene.
Gjest Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 For meg blir det ikkje naturleg. Vi inviterte dei ikkje i bryllaupet heller (hadde lite og intimt bryllaup også), så i chiquitin sin dåp blir det berre næraste familie og faddrane.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 18. februar 2007 #7 Skrevet 18. februar 2007 Blir å be de 3 søskene til mamma.. onklene åg tantene på pappa sin side bor for langt unna, åg i tillegg har vi ikke så mye kontakt me de pga av avstand. Har et veldi nært forhold til mine tanter og onkler på mamma sin side, er ofte på besøk, og familien samles ofte, og vi har alle hytter nært hverandre osv:) Barnefaren vil ikke prate om dåpen enda, men fra hannes side så blir foreldrene, besteforeldrene, og de 2 brødrene hannes bedt i hvertfall... D er ganske usikkert om hvem som kommer fra hans side, siden vi ikke er kjærester, men vi får se hvordan d går.. de blir i hvertfall bedt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå