Gå til innhold

Dere som nylig har født?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tips om et glass vin i dag,men er det samme hva slags vin?altså rød eller hvit?Er 7 dager på overtid og ganske desperat:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dessverre ikke..

Men ville si jeg føler med deg!! Selv gikk jeg 13 dager over!!

Skrevet

Ikke gjør det!!!

Det eneste som skjer er at samvittigheten din er beksvart i morgen!

Babyen kommer når den kommer.

Ha sex i steden.

Skrevet

Har hatt mye sex,men har så vondt i bekkenet at jeg klarer ikke ligge med bena opp så det renner rett ut igjen.Har mye murringer i ryggen og tak i magen,men det har jeg hatt noen dager.

Skrevet

Det gjør ikke noe om du ikke klarer å ligge med bena opp. Det renner ut ja, men ikke alt. Du lå jo ikke med beina i været da du ble gravid, gjorde du vel?? :-)

Jeg ville kost meg med mannen min, og droppet det vinglasset. Og droppet både kanelen, trappeløpingen, fødepizzaen og alt slikt også. Ta deg heller en ekstra lang hvil. Husk at kroppen lader ogg for å klare fødselen, og dersom du hviler masse så hjelper du kroppen å "spare nok krefter". Du skal se fødselen er rett rundt hjørnet. Om ikke lenge har du babyen din, og da trenger du den oppsparte hvilen. :-)

Skrevet

Prøv akupunktur. Min fødsel startet to dager etter første behandling (dvs 1 uke før termin). Noen akupunktører har spesialisert seg på graviditet og fødselsforberedelse. Mye bedre enn alkohol. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...