Reveenka Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Men nå er det seint, og jeg må ha skjønnhetssøvnen min til i morgen - da jeg skal være hjemme med sykt barn, til helsestasjon på ettårskontroll og vaksinering, tilvenning i barnehagen med det lille revegullet - og ja, det var sant - det er karneval i barnehagen også - kanke sitte her jeg, veitdere jenter! Natta! c",) (pust roooolig nå, ti ganger gjennom nesen - rooooliiig......dette går bra, sånn ja..............)
Karomamma Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 I know.... Jeg måtte bare tømme trommelen og oppvaskmaskinen... Jeg skal også køye snart Sov godt og tvi tvi for morgendagen, Reveenka!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 åhh for en dag du har i dag reven.... jeg tenker på deg og sender litt av min energi over til deg.... vil du ha??? kanskje du får en bolle av phantomet eller urtete også, så skla du se det blir bra! klem klem klem
Urtete Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg heier på deg i dag jeg, Reveenka! Dritgrei lover boller, men de blir nok ikke bakt i dag. Kanskje i helga, og da skal jeg sende over noen til deg! Kaffe og boller fortjener du da!! Heia, heia, heia!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 he he he.... er det ikke lov til å love bort andres boller altså??? jag fattar inget! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 he he he.... er det ikke lov til å love bort andres boller altså??? jag fattar inget! :-)
Urtete Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Jodddddda, det er lov! Men det blir ikke før til helgen! :-)))
Reveenka Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2007 Klart det må være lov - for man skal jo dele, sant? Og så er det jo fastelaven snart, er det ikke? Det ble forresten to syke barn i stedet for ett, så jeg fikk god bruk for det rene sengetøyet jeg hadde....og da jeg endelig fikk strevd meg til helsestasjonen, så var HELSESØSTER SYK!!! Kunne de ikke ringt og sagt fra, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå