Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 kanskje litt feil sted å spørre, men min venninne skal forlove seg, men jeg vet ikke hva jeg skal gi henne. Noen som fikk noe spesielt fint til forlovelsen/bryllupet som de ønsker å dele med meg??? Er ute etter noe søtt og betydningsfullt. Takker de som svarer
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Har aldri hørt at folk ga annet enn en gratulasjon når noen forlovet seg,men mulig det er bare her det er sånn..
Håp. Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Det er ikke vanlig med forlovelsesgave, tror jeg. Aldri hørt om det og kjenner mange som har forlovet seg opp gjennom årene.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Skjønner, men hun er min bestevenninne så jeg vil gjerne gi henne noe spesielt. forslag de som har...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det er ikke så vanlig lengre, men av besteforeldrene til han jeg var forlovet med (som ikke er han jeg er gift med, bare så det er nevnt:p) fikk vi en håndmalt plakettsak med velsignelse for hjemmet aktig tekst, laget av en lokal kunstner. Det var veldig søtt og jeg satt veldig pris på det for det var liksom den første greien som var til oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå