Labbetøs Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Lilletulla er nå fem uker gammel, og en engel uten grenser. De siste to dagene har jeg forsøkt å venne henne til å sovne av seg selv til kvelden også, siden hun er så flink til det om natten. Neida, jeg stresser ikke med det på en så ung baby, men det skader jo ikke å prøve siden det synes å gå bra helt av seg selv. Første dagen la jeg henne ned i våken tilstand, så lå hun litt, og jeg tok henne opp da hun ble urolig og begyndte å gråte. La henne ned igjen ett minutt senere da hun igjen var rolig. Hun sovnet etter ca ti minutter, og da hadde jeg tatt henne opp to ganger. Dag to (i går) gjorde jeg det samme, og da trengte jeg bare ta henne opp en gang før hun sovnet av seg selv. Så skjer det rare i dag. Hun var urolig og gretten, og bare sutret og sutret uansett hva jeg gjorde. Prøvde å legge henne ned mest "for skøys skyld", og hun ble rolig med en gang. Fem minutter etter hadde hun sovnet!!! Fem uker gammel! Engel ja...
~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Nyt det så lenge det varer, sier jeg bare!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Så herlig!!! Gullet vårt kan vi også bare legge ned i senga, stryke litt på panna og gi sutten noen få ganger så sover han.. Det ahr han gjort siden han var 7 uker =)
Labbetøs Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Hehe. Ja du har så rett. Jeg nyter hvert sekund med henne, i håp om at hun skal forbli slik. Sovne alene kan godt bli en rutine, syns jeg! :-D
Labbetøs Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Å ud så herlig å høre! Jeg lever i håpet om at det skal vare for oss også. :-D
LivetErEnLek Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Det kan godt henne det varer ja. Snuppa vår er nå rundet 7 mnd og vært en drøm siden hun så dagens lys. Hun har fra dag 1 sovnet av seg selv i egen seng uten sutt, pupp eller vogging. De 6 første ukene våknet hun en gang på natten for å få mat og sovnet med en gang vi la henne ned i vogga igjen. Etter det har hun ALDRI våknet etter at hun er lagt for kvelden. Hadde en periode hvor hun sov fra 19 på kvelden til ca 10 neste morgen. Nå sovner hun til samme tid, men er våken igjen rundt 8. Så det er lov å håpe .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå