Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 hei vidunderet på 5 mnder er tett i sin lille nese. Jeg gikk på apoteket og møtte et nek av en dame(unnskyld språket). Hun forsøkte å gi meg vanlige nesedråper til ungen. Så jeg rettledet henne inn på dette med saltvannsdråper.... Har nå kjøpt meg en pakke miwana saltvannsoppløsing, det står gies før amming og for spedbarn. Så da er det vel trygt? stod ikke noe på felleskatalogen.no... Likte apotekene bedre før de ble private jeg, da fikk man faktisk vettuge svar.....
Septemberstjerna og Martine Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Prøv å sprute mm i nesa på baby, det er vidundermiddel!
Mauritius:) Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg bruker alltid saltvannsdråper når lillemor er tett i nesa og det fungere veldig bra det. Jeg pleier å gi henne 2 dråper i hver nesebor og melk etterpå.
*toppris* Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 mm her oxo:) like før amming når banet ligger klart:) hjelper ikke det så saltvann her:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 har nå brukt mm og den ekle snørrfangern med ballong, og det kommer jo endel ut, men det høres ut som jeg torturer henne og faren er så bløt at han bare gir seg!!! takk det var det jeg trengte, at det er ok med saltvannsdråpene- og hyle litt over apotekdamen!! ok så var hun praktikant, men burde vite mer enn meg....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Det gjør ingenting å bruke Rhinox til babyen om den er veldig tett.,men det beste er jo saltvann som er det samme vi har i kroppen.Kan bruke det myyyye om nødvendig,ikke noe farlig!
Ellen+to små Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Miwana er helt uten virkestoffer, så det er trygt og greit å bruke. Jeg har brukt det en del på mine små troll, og det fungerer bra. Saltvannet gjør slimet mer tyntflytende, slik at det lettere kommer ut. Har også prøvd Rhinox (typen for spedbarn), men denne inneholder jo div virkestoffer, så den har jeg kun brukt i spesielle tilfeller, f.eks hvis de har vært veldig tette når de skal legge seg om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå