~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Vi bor i en 2-roms på 60 kvm og har IKKE lyst til å flytte. Må jo det før eller siden, men hvor lenge kan vi drøye det før hun bør få eget rom? Nå er hun 8 mnd.
Lille søtnos Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Spørsmålet er vel heller hvor lenge dere synes det er greit. Det er nok lenge til hun trenger det for sin egen del. Min lille er bare 4 mnd, men nevøen min på 3 1/2 år fikk nettopp eget rom da de flyttet. Har sovet på samme rom som foreldrene til nå, ikke noe problem.
Muffinsmamma Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Har det på samme måte. Vel, jeg tror vi flytter in n på stua om vi skulle bli lei... jeg vil heller ikke flytte.
~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 3,5 år?! Ah, da trenger vi ikke stresse
trebarnsmamma? Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Vi har kjøpt en 4-roms som bygges nå, ferdigstilles høsten neste år, altså er lillegutt nærmere 2,5 år før han får eget rom :-o
trebarnsmamma? Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Har forresten svart deg på juniklubben Endorfina :-) Vi bor også i 2-roms, men har stort soverom, så nå har vi flyttet sengen til lillegutt litt nedover i soverommet og skal sette opp en romdelerhylle slik at vi får hver vår "avdeling" i soverommet. Han har fått sengehimmel nå også slik at vi har det litt mer privat :-)
~Endorfina~ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 Fresi: Regner med dere har så flax at han sover ganske tungt også, så dere kan gjøre hva dere vil? Høres behagelig ut å kunne dele opp rommet slik. 4-roms, så herlig! Hvor blir det da? Er vel det vi må trå til med her også neste gang, for da blir det for godt (forhåpentligvis), men må jo et stykke ut av byen med vår økonomi, så det frister ikke med det første. Fordeler og ulemper!
trebarnsmamma? Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Svarer deg videre på juniklubben jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå