Gå til innhold

Er dere ferdige å kjøpe det dere skal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt småpanikk her et øyeblikk når jeg tenkte over det jeg trenger, jeg har kun kjøpt madrass til sengen og noen få klær...Har mye etter forrige da, men noe nytt skal jo kjøpes, trenger heldigvis ikke seng eller bilstol da. Men vogn m jeg ha, herregud jeg må stikke til byen i morgen å få handlet unna litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei er på langt nær ferdig.. har en hel del igjenn, og bare 47dager igjenn til termin.. Må vel snart hive meg rundt å få ordnet litt mer av det "nødvendige", men om det skulle være noe vi mangler så finnes det jo heldigvis butikker etter babyen er født og;)

Skrevet

Alt er kjøpt inn her, men ingen ting er vasket. Har 38 dager å gjøre på da :-)

Forresten er ikke vognposen i hus ennå, men vi vet ikke helt om vi kjøper den nå eller til høsten..

Skrevet

Har kun kjøpt ny stellebag, for den første var ødelagt. Ellers regner jeg med at vi bruker det vi har fra førstemann, også får vi kjøpe eventuelle ting etterhvert dersom vi trenger noe.

Skrevet

Ja no e alt kjøpt d den lille + til amming.... har bare 11 dager igjen t termin da!!

Skrevet

Vi har kun skaffet stellebord. Må ha seng, ny vogn, klær..ja, rett og slett alt som trengs! har to barn fra før, men vi har kvittet oss med ALT utstyr som vi hadde, har bare tatt varepå en sportsvogn. Så det blir litt som å begynne på "nytt":=)

Må vel få fingeren ut, og sette igang og ordne snart, er jo i underkant av 10 uker til termin, og begge barna jeg har fra før er kommet før tiden -så sansynligheten for at oxo denne gjør det er ikke helt liten:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med at vi har fått vogna i hus. Ellers har vi fått mye klær, og jeg har vasket og brettet de minste klærne. De ligger nå i en koffert og venter på lilleknerten (og på at vi skal få hyller på badet). I kofferten har vi også ferdig brettede tøybleier, det er fint å tenke på synes jeg. Nå når jeg har blitt sykemeldt håper jeg å få vasket og sortert det vi har av litt større klær også slik at det er klart og vi vet hva vi trenger.

Skrevet

helt ferdig! :) har 31 dager igjen og syns det er herlig å slappe av nå på slutten:)

Skrevet

E i uke 34 no, kjæm på 4 ting æ træng,

-regntrekk å myggtrekk t vogn

-babytermometer

-stellebag

e sekkert andre småting som må handles, men vi har det viktigste =)

Skrevet

Har 11 dager igjen og har fått alt i hus nå... Har til og med strøket, vaska og gjort sengetøy og klær klare. Senga er ferdig oppredd og vogna og hentebag står klar. Så nå kan den lille barra komma. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...