Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Tre små barn, 7 år langt forhold, ordnet økonomi, men kona har et sinne jeg ikke forstår -sinne rettet mot meg. Vedgår at jeg har bommet på å ta nok hensyn til henne i en del sammenhenger, bl.a hjalp jeg ikke nok til da hun gikk gravid med de to siste. Men jeg orker snart ikke mer av alle utbruddene hennes. Hun er en mester i å huske og samle på episoder som i gitte sammenhenger kan brukes mot meg i en krangel. Må stadig oftere be om kjærtegn. Elsker dama, men er sliten. Bedre for meg og ungene om jeg gjør en slutt på dette forholdet?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei hei mann....du kan ikke bare gå vettu....hva med å prøve å fikse på ting? Gå til sånn parforholdterapi. Du sier du elsker henne, så da må det vel være verdt et forsøk. Få noen proffe til å kanskje hjelpe fruen til å sette ord og finne ut av og kanskje roe sinnet sitt litt. Ofte er det sånn at man ikke ser og forstår det selv. Vær så snill....ikke gå...prøv å fikse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå