Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 jeg og far til vår datter har bodd fra hverandre i ett år, datter er snart 4 år. vi ahr hele tia hatt 50/50, noe som har vært veldig vanskelig. datter vil ikke til far. det er alltid like vondt å høre hun rope på meg og bare vil til meg. det er opp og ned perioder, men forteller meg hvor mye hu savner meg og vil være hos meg. far er flink til å finne på ting, kjeder seg ikke hos han. jeg veit ikke hva jeg skjal gjøre. han mener det er mitt ansvar at hun vil begynne å være hos han. hva skal jeg gjøre? jeg oppmuntrer henne, snakker pent om han osv... vi har to og to dagers intervall med henne, noe som sikkete er stressende for henne. han nekter ett annet altenativ. det som er kommet opp nå er ett forslag om at jeg har henne man-fre, han hver helg. altså jeg hverdagene og han helgene. trist å miste fridager med henne, men jeg vil så gjerne se at hun trives. hav skal jeg gjøre??????????????????????????
MadamMim Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 En uke hos mor, og en uke hos far. Annenhver gang. Og da mener jeg en hel uke, med helgen og alt! Noe annet vil vel bare bli stressende for alle parter i en 50/50-delings-situasjon...??? 2 dager hos hver - nei, det høres helt snodig ut spør du meg. Jeg ville heller ikke ha gått med på at hun var hos deg hele uka, og hos faren hver eneste helg! Nei, annenhver uke - tror du ikke det kunne fungert, da?? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 han nekter på en uke hos hver, syns det er for lenge. så veit ikke hva jeg skal gjøre. hun vil jo ikke til han heller
MadamMim Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Har du spurt barnefar om hvorfor han på "død & liv" vil ha 50/50 deling på omsorgen hvis han synes det er for lenge å ha dattera si en uke i strekk da? Det kan jo hende at dattera di hadde følt seg litt mere hjemme hos pappa'n sin også, hvis hun fikk være der litt lenger om gangen. Slått seg litt mere til ro på en måte....? Men, han høres i grunnen ikke ut til å være fyren det er enklest å diskutere ting med på en saklig måte - så jeg forstår at du sliter her. Føler med dere, hele gjengen!
annonymus1 Skrevet 17. februar 2007 #5 Skrevet 17. februar 2007 han vil ha henne 1 uke hos seg, men syns det er for lenge å være borte fra henne 1 uke. nå har jeg akkurat levert henne der, og hun satt i vindu å gråt når jeg gikk. han lå på sofan og så på. sånn kan man ikke oppføre seg!!!!!!!!!!!!!! forbanne rasshøl. og før jeg skulle gå så krangla han med meg, jeg krangla ikke med, for da veit jeg at leveringa går dårlig. er det mulig????????????
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2007 #6 Skrevet 20. februar 2007 Hans behov har ingenting å si. Flott at han savner datteren sin og synes en uke er for lenge uten henne, men det er snakk om hva som er best for barnet, og to dager fram og tilbake er selvfølgelig ikke det. Barbet får jo ikke roet seg ned hos noen av dere så lenge dette pågår
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 ta kontakt med familivernkontoret og ta et møte med dem. De kan komme med argumenter for at 2 dager her og 2 dager her ikke er bra for barnet. Synes det høres helt vilt ut jeg!! Stakkars lille tuppa, får jo ikke slått seg til ro noe sted, ikke rart hun bare vil til mamman sin. Lykke til, håper du eller andre får banket litt vett inn i hodet på eksen din.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 nå prøver vi at hun er hos meg på hvedagene og han i helgene. det går han med på. jeg veit det blirr stusseliuge helger for meg, men hu trenger ro. hun har vært hos han siden i går og i dag tidlig fikk han hu til å ringe meg å si at hu bare vil være hos meg. han mener jeg skal droppe mine planer og komme dit å være der. det kan jeg ikke, blir feil. klart jeg vil innerst inne men da blir hu vant til det. vi har vært mye sammen i det siste vi tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå