Gå til innhold

Gravid for første gang


AnneKanne

Anbefalte innlegg

heisann.. GRATULERER! det er jeg også. fant det ut i forrife uke, er i 5 uke! helt utrolig, tror det kkje selv enda.. alt bra med deg? jeg er litt kvalm og sånn men ellers bra. men kan glemme frokost for å si det sånn hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gravid for første gang.. Utrolig spennende og jeg leser alt jeg kommer over. Samboeren mener jeg har blitt gal, og det er jeg kanskje også.. hehe.. Er iallefall hekta på Bim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) venter på nr1 nå er 6+5 (hvis den invendige ultralyden stemmer) Gleder meg masse, har klart å si det til nærmeste familien og noen på jobben... Ikke lett å holde sånn for seg selv gitt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid for første gang. Stort sett ingen andre symptomer enn ømme pupper og litt ubehag i magen.

 

Tenker mye og gleder meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid for første gang. Termin 1. oktober. Formen er veldig varierende. Noen dager er jeg kjempesliten, kvalm og er veldig øm i puppene, mens andre dager merker jeg nesten ingenting. Innimellom har jeg også litt smerter i korsryggen og menslignede smerter i magen, men det er vel også normalt................??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på du!!

 

Jeg er også gravid for første gang,(";) etter 2 prøverørfosøk så satt den. har termin i førsten av oktober,få vite litt mer nøyaktig på tosdag. røverørsbefruktning regner litt anderledes på termin greier.. Det er en helt utrolig følelse, men litt uvirkelig enda. Blir godt å få en bekreftelse!

Lykke til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også gravid for første gang. Fikk pos test i morgest, så har ikke gått opp helt for meg ennå. Men er kjempe glad :) Termin ca 27. okt jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en gravid for første gang da...meg :) her var det jammen mye innlegg, så morro. Greit å ha noen å "snakke" med når man ikke kan snakke med alle rundt seg om det mirakelet vi alle har i magen... :) jeg er 27 år og bor i oslo. Har fått foreløpig termin den 27.oktober uten ul. skal til legen første gan 7.mars og jordmor den 2 april..Dette er jo mer spennende for hver dag som går. Gleder meg helt enormt. For å ikke snakke om hvor mye jeg gleder meg til det synes ordrentlig, og at man slipper den følelsen av bare å se ut som man har lagt på seg. :) men en annen ting...er det noen av dere som føler at dere har fått ett lite magebelte? Slik at du selv ser at du er gravid...etter bare 4 uker...eller er det bare psyken min?

 

Håper jeg møter noen av dere en dag :) ellers ønsker jeg i hvertfall alle lykke til.

 

Klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også gravid for første gang og tror 27 okt blir terminen;) Så etterlengta, og utrolig kjekt, har prøvd siden juli. Setter i sving masse tanker ja! Bor i Sandnes, men holder på å bygge hus på Klepp, noen andre som bor i Sandnes/ Stavanger området? Så kjekt å få prate med andre, og høre om dere som er litt mer enn 5 uker på vei som oss med termin i slutten av mnd;) Gratulerer jenter, krysser fingrene for oss:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis! Også gravid for förste gang. Kjempespent og litt utålmodig. Skulle önska jeg kunne spole frem noen mnd... Er samtidig veldig redd for å miste, hörer jo om det hele tiden.. Har termin 18 okt, men ikke värt til ul ennå så den kan jo endre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg er også gravid for aller første gang, er veldig glad for det!!! Føler meg så stolt! Men jeg er litt redd også. Dette er planlagt, men trodde aldri jeg skulle bli gravid med det samme jeg tok ut spiralen. Er vel litt i sjokk tror jeg og skjønner ikke riktig hva som er i ferd med å skje da jeg heller ikke har noen plager bortsett fra litt ømme bryster og litt bobling nederst i magen. Samboeren min merker mer til dette enn meg, for han mener jeg er så irritabel om dagen... Noen som kjenner seg igjen? :) Har også termin 20 oktober, så kanskje vi kan holde et øye med hverandre du og jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

 

Ja, første gang for meg også. Detter blir spennende... Føler meg ganske bra form ennå heldigvis. Termin mot slutten av oktober jeg..

Send gjerne melding!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er som deg, gravid med nr 1, termin midten av oktober og utflytta nordmøring! Krysser fingre og tær og det som er for at dette skal gå bra. Gleder meg så utrolig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er også gravid for første gang :) Er litt superspennende dette, men det er også skummelt, og jeg har 1000 spørsmål om dette og hva jeg kan gjøre og ikke gjøre og alt det der. Termin slutten av okt, så det er bare meg selv og samboeren som vet om det. Men må bare så sagt det til de som skal bli besteforeldre snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Har vært uvanlig flink til å holde på hemmeligheten, har termin 20. oktober. Skal ikke fortelle om dette før jeg er 12. uker, ca 5. april. Eller kanskje det kan bli en aprilspøk? hm... det gjelder vel mange andre oktober-mammaer! Artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

ja, vi får håpe at det blir kjøle bra i oktober og!

Hva "slags" nordmøring er du da, blir jo litt nysgjerrig her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...