Gå til innhold

kjære kjære attpåklatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil bare si at jeg tenker på dere!

I dag har jeg hørt på Gabriellas sång, og den sangen gjør det lett å tenke på søsteren din. Ei sterk dame som valgte å leve SITT liv helt til det siste! Det er fantastisk å tenke på. Ei flott dame, full av kjærlighet og styrke, ei dame som ville leve, og ei dame som ville at alle skulle og skal leve sine liv nå, og hver dag! Hun har lært meg mye, og jeg håper å kunne leve sånn... jeg øver meg på det og tenker mye på ting både hun og du har sagt. Jeg er som sagt deg evig takknemlig for at jeg, og vi har fått ta del i deres samhold og livsfilosofi!

ønsker dere alt alt godt i dagene som kommer!

god klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære dritgrei,

jeg blir så glad inni hjertet mitt av å lese det du skriver.

For det var akkurat sånn søsteren min levde:-)

Hun elsket Gabriellas sång og den gikk varm på stereo`n når hun bodde i sitt eget lille greske paradis, med havet som nærmeste nabo og gekkoene løpende rundt bena:-) Vi satt flere ganger ute på hennes terrasse, så solen bevege seg og lage de nydeligste farger på himmelen, og med Gabriellas sång på mens vi sang og tårene rant. De rant for det var sterke øyeblikk, med mye kjærlighet og takknemlighet for at vi var her sammen:-)

Hun var sterk, varm, klok og alle som møtte henne lærte noe om seg selv. For de ble sett. Hun så det gode i alle mennesker og forandret livene til mange.......de siste dagene har vært sterke og varme møter med mennesker som alle har sagt akkurat det, at Hun så Meg, for første gang er jeg blitt sett, og hun lærte meg å ta frem kraften min og bruke den godt! Mange mennesker har gått redde inn til henne på kontoret, og kommet ut, fulle av nye og gode tanker og undring over at de faktisk hadde så mye fint inni seg selv:-)

Det var virkelig en takknemlig oppgave jeg hadde med å få lov å være hennes søster:-) Det er jeg så inderlig glad for....

Imorgen skal vi feire henne og livet - det har hun bedt oss om - og det skal vi gjøre:-)) Til tonene av Bob Marley, No Woman No Cry (everythings gonna be alright:-) skal hun bæres av sterke hender, nå var det hennes tur til å bli båret......:-)

Jeg er helt sikker på at det blir en fin, fin dag............

Skrevet

jeg gråter av dette... av glede og sorg og undring og ydmykhet og beundring!

Skrevet

Jeg sitter her og gråter bare jeg leser dette, jeg.

Fantastisk Bob Marley låt...

Vi burde alle bli flinkere til å leve nå, etter vårt eget hjerte og ikke som andre forventer...

Tenker også på deg.

Klem

Skrevet

Kjære attpåklatten

-jeg har ikke vært her inne på lenge, men jeg har tenkt på deg og søsteren din- og har lett meg tilbake for å finne ut hva som har skjedd.

Ville bare si at jeg tenker på dere, og jeg håper dere får en fin minnestund i morgen. Det er jeg egentlig helt sikker på at dere gjør, og må Gud gi dere styrke til å gå videre. No woman no cry er en av de fineste sangene som finnes, syntes jeg- men dette blir sterkt...

Takk for alt du har delt med oss denne tiden. Det gjør at man setter ting i perspektiv. Det er en viktig historie du har fortalt, den kunne egentlig vært en hel bok- om en spesiell og fantastisk familie, og dens gleder og sorger. Vi er mange som kommer til å være med deg i morgen, håper du vil merke det.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

Det er jeg helt sikker på at jeg vil merke:-)

Det er det som kalles universiell kjærlighet det:-))

Takk takk......:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...