Gå til innhold

når begynne å gi vann u.t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sikkert mange forskjellige svar nå...men ser ikke poenget med å fylle opp magen med vann når de er veldig små. (om det ikke er spesielle grunner da...)

Begynte ved 4 mnd vi, da hun begynte å smake på grøt og sånn. Gikk fint det=)

Skrevet

Vi har startet å gi vann nå,jenta vår er snart 5mnd..har nettopp startet med grøt og da tenkte jeg det var greit å introdusere vann:)

Men jo før jo bedre..

Skrevet

Jo før jo betre ja, så rundt 4 mnd vil eg tru er perfekt å prøve det ut. Vi slit med å få vatn i jenta vår, ho er no 10 mnd, og vi begynte litt for seint.

Skrevet

jeg begynte med et par slurker vann i går, hun er 11 uker

bare når hun har hikke

men jeg har også gitt smaksprøver på grøt også pga myyye gulping

Skrevet

Vi har begynt å venne han til det også.. Men ikke alltid jeg får gitt han, for jeg tenker ikke på det.. og redd for å fylle opp magen med vann istedetfor melk.. men prøver å venne han til det..

sikkert lurt som andre sier her, å begynne når de får grøt..

Skrevet

prøver venne min til vann med å ha en vann flaske han får sutte litt på, eller rettere sagt bite litt på:) lager fæle grimaser når det kommer noe ut, hehe:)

Skrevet

Er ikke enig med riwer her.... tror nemlig det kommer veldig an på barnet! Noen barn er kresen på enkelte ting og noen ikke.

Vi begynte ikke med vann før hun var 6 mnd, og aldri problemer med å like det. Verre var det med mat. Men det løste seg etterhvert det også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...