Gå til innhold

ejakulasjon - æsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så ekkelt å ejakulere. Hva er vitsen, egentlig? Hver gang venter jeg på den helt fantastiske orgasmen, men det eneste jeg konsentrerer meg om, er at det renner og renner og renner og... Det blir aldri ferdig... Jeg synes det er pinlig og flaut, selv om mannen min synes det er deilig og sexy. Er det jeg som ikke bremser opp en hysterisk god orgasme, eller er disse orgasmene ikke noe bedre enn orgasmer der man ikke ejakulerer? For min del kan jeg like godt la være og slippe å få vått sengetøy, madrass, og håndduk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de ulike orgasmene jeg får, er det den med ejakulasjon som "gir" meg minst. Jeg prøver å unngå slik orgasmer når jeg og mannen har sex i senga. Får det som regel når jeg onanerer selv, da sittende på badet hvor det er lett å tørke opp.

Får du andre orgasmer uten ejakulasjon? Vi er nok forskjellige, men for meg er ikke disse orgasmene de jeg streber mest etter.

Skrevet

Ja, jeg har ingen problemer med å få både vaginal og klitoral orgasme, og jeg foretrekker også dem. Men jeg har alltid trodd at det skulle være noe "bakenfor" ejakulasjonen, en dypere orgasme, derfor har jeg med samtykke fra mannen min prøvd og prøvd. Men da er det vel kanskje slik at denne typen orgasme ikke er himmelstormende...

Skrevet

Bare av nysgjerrighet... Hvordan klarer du å få vaginal orgasme? Hvilken stilling er best? Heldiggrisen deg altså! :-)

Skrevet

Du må bruke musklene dine. Tenk bølger, at du kniper i bølger. Beste stillingen er bakfra eller han over og du har bena opp mot hodet.

Kjempedeilig. Klitorisorgasme blekner jo litt i forhold

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...