Gå til innhold

Klam i bilsete

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir deres barn det? Tulla blir helt våt i nakken og ryggen. går jo med dress og lue. er jo litt inn og ut. kjøpt en tynnere lue i dag.må jo nesten ha dress på seg eller jakke..hun er 4,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal kjøre langt ville jeg ikke hatt på dress.. Har du ikke mulighet til å starte bilen så den er litt lunken? En "gylden regel": ha det samme på baby som på deg selv=)

Har ofte bare på body, strømpebukse, bukse og genser når vi kjører bil..også lue på vei til og frabilen da, tar på pledd.. lett å fjerne lue og pledd, liksom.

Skal man kortere bilturer er det kanskje ikke like greit å varme opp bil og sånn, men da blir hun kanskje ikke så klam heller..

Hm, langt svar fra meg, gett=)

Som helsesøstra vår sa: hun hadde ennå til gode å se noen norske mødre kle på barna sine for lite=)

Skrevet

Yes!! Har også en jente på 4,5mnd:) Hun blir også veldig klam i bilsete..men syns jo hun må ha på dress også da..vanskelig,blir jo varmt i bilen..

Skrevet

Pass på at det ikke blir altfor varmt i bilen da, jenter=) Hvis baby sitter med dress og lue liksom..da er det kanskje greit og ikke ha varmeapparatet på fullt! Selv om det er ille deilig.....

Skrevet

Barn i Norge fryser ikke i hjel, de svetter i hjel... He he, det var det ei venninne som sa til meg da jeg sa jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg skal kle på han.

Har opplevd at han er klam jeg også. Tar bare på lue når vi skal i bilen, men vi har sånn trekk over bilstolen da. Ser ut som en boblevest vi har trukket over. Den er genial, men blir gjerne litt varm inne i bilen... Men det er glidelås på den da, så lett å lukke opp hvis man vil det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...