Gjest Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 skal vognposen henges over ryggen i sportsvognen...? Ellers siger både hun og posen lenger og lenger ned... Men når jeg henger den over så kommer kanten på posen helt opp i ansiktet hennes framme for hun er så liten... Hmm???
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hm..har ikke noe svar til deg jeg, men kan jo alltids gi et lite puff=) Men kan ikke tro noe skal over ryggen.. Men kommer kanskje ann på vogn og pose og alder på baby? Om h*n sitter ordentlig selv liksom... Nei, ha'kke peiling jeg!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Hehe, neida, har samme problemet, vesla er litt liten ennå Men jeg tror det blir bedre dersom man fester selene i sportsvogna gjennom hullene som er til dette i posen... Og man trenger jo ikke gli helt igjen heller?
*toppris* Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 det er noen poser som har slik som skal over ryggen... det ser du jo på posen..men uansett så har den vel selehull som tillab nevner? prøv deg frem og se hva som passer dere:)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det kan også hjelpe om du tar å legger feks et lammeskinn el under posen,for da sklir den ikke så lett.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Det kommer sikkert an på hvordan pose du har.. Posen vår kan festes over ryggen, og har hull til selene, så den "sitter". Men snuppa er bare 4,5 mnd, så jeg har ikke prøvd den i sportsvogndelen enda... Hva med å stappe en pute e.l. i fotenden, hvis h*n er så liten at h*n "forsvinner" ned i posen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå