Gå til innhold

Please hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker så gjerne å gi min kjæreste analsex. Vi prøvde en gang men det gjorde så ubeskrivelig vondt at vi ga oss. Hvordan kan jeg klare å gjennomføre det mest mulig smertefritt? Og er det like vondt hver gang? Vi brukte masse glidekrem. Er det noen triks man bruker? Takknemlig for alle svar og råd da dette er så viktig for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg for å ha vært på do og tømt deg den dagen. Og vær kåt nok! Les erotiske noveller i Lek e.l.

Start med å utvide hullet i det små. Begynn med en finger, så to kanskje en dildo og så kuken. Blir et heftig vorspiel og nytelse i massevis. Men ikke gjør det for ofte, det tar bort magien. Jeg blir kjempe kåt på tanken av analsex, men har det ca. 2 ganger i året.

Men med en finger under oralsex så kommer jeg med en gang, og det gjør vi ofte.

Skrevet

Det eneste jeg kan si, og det sier jeg fra egen erfaring, er å ta dere god tid. Jeg like å ligge på ryggen da det er lettere å slappe av rundt hullet da.Synes jeg da, det er nok litt forskjellig da. Også må han ta den sakte inn, bruker masse glidekrem og spytt faktisk. Og når han endelig er inne så får han ikke lov til å "leke" så lenge der inne, for da får jeg vondt.

Men det viktigste er å bruke GOD tid...

Lykke til :)

Skrevet

Bruk god tid ja, før han har kommet skikkelig inn. Dette er det noe av det deiligste du kan gi mannen din. Gjør det foran et speil, dvs stå på alle fire, det er bra for oss, det er vannvittig opphissende å se kuken gå ut og inn av rumpehullet!

Skrevet

Skal jeg da bruke klyster? Og vil det gjøre mindre vondt med tiden?

Skrevet

Hallo, er du helt idiot?! Du skal ikke tvinge deg selv til å gjøre noe som er så vondt for deg! Det er ikke bra for hodet ditt, reaksjonene kommer gjerne i ettertid. Hvis det blir slutt mellom dere, f eks, da kommer du til å HATE ham for at du lot ham gjøre deg så vondt.

Skrevet

Dette er noe jeg virkelig ønsker å gjøre. Synes det ser så deilig ut. Er ikke noe han mener jeg skal. Hatet du den som tok jomfruhinna di engang? Det gjorde jo også vondt! Vil gjerne prøve. Går det ikke så går det ikke og jeg må da slå meg i ro med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...