nr3 i mars Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har vært på Grunnmurede provianthus i Gamlebyen og på Solbrekke gård på Kirkøy. Noen som har vært andre steder?
Jenny-penny Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 har vært på ett gammelt gjestgiveri på hvaler, husker ikke hva det het desverre... men nyyyyydelig der!
Snurrepippen Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Tipper det var Hvaler Gjestgiveri. Der har de helt SUUUUPER mat, de kan virkelig sine saker! Ellers kan du vel ha det på Elingaard i Onsøy (kanskje litt slitt akkurat nå - men jeg hørte de skulle male der ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Det ligger noen flotte selskapslokaler tvers over veien for Domkirka. Veldig romantisk der og perfekt til bryllup. Husker dessverre ikke hva det heter.. skal sjekke om jeg finner det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Her var det! Fredrikstad Handelstandsforenings Selskapslokaler Nygaardsg. 5, .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå