Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hvor langt oppe kjenner dere tråden? Min sitter ganske langt nede - jeg er redd den er på vei ut. Noen med erfaring? Hvor ofte kjenner dere etter tråden?
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Den er nok ikke på vei ut, skal du se. Det er bare noen leger som liker å la trådene være veldig lange, da er sjansen for at de trekker seg opp mindre. Dvs at det er lettere å få den ut når du ikke skal ha den lenger. Det er nemlig et problem at noen klipper de for korte, da trekker de seg opp i livmorhalsen og da blir det, naturlig nok, vanskelig å få ut spiralen...
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 En ting til... er den plagsom for mann/sambo/kjæreste/whatever, kan du bare få den klippet. Ellers er det ikkenoe problem. Nå sier du ikkenoe om hvor lenge du har hatt den, men de trådene blir mye mykere etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Tusen takk for et beroligende svar:-) Jeg har hatt den i tre mnd.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg kjenner dem ikke eller dvs mannen min kjenner de ikke når vi har sex. Er de plagsommer så kan de klippes slik Fredrikstadjenta sier. Tror heller ikke den er på vei ut siden den folder seg ut som toppen av en T når den blir satt inn i livmoren. Det ville nok gjort vondt om den satt feil. Tror ikke du trenger å bekymre deg:-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Takk Louise. Ingen av oss kjenner trådene under sex, men jeg kjenner tråden når jeg "kjenner etter", og da henger den liksom langt ned. Men det gjør ikke vondt, så alt er sikkert som det skal. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå